czwartek, 21 marca 2013

Zmiana e-mailu

Wydaje wam się pewnie, że zmiana e-mailu tutaj jest niemożliwa. Fakt w pewnym sensie na samej stronie TFM nie, ale na cheese.formice.com jak najbardziej ^^ Jest no bardzo prosta rzecz. Najpierw jeżeli oczywiście nie mamy konta musimy się zarejestrować. Najlepiej, żebyście od razu jak przejdziecie na tą stronę zmienili język na Polski po prawej stronie. Potem się normalnie rejestrujecie, następnie logujecie no i jest. Gdy już będziecie na swoim koncie na stronie głównej, powinny być widoczne zakładki, która jedna z nich będzie nazywać się tak, jak wasz login  na tfm.
 
          W ten czas, musicie na nią najechać i powinny pokazać się nam takie opcje :
 - Pokazuje statystyki, obecny tytuł i plemię.
  
- Statystyki naszego plemienia.

- Rankingi i lista plemion. 

- Możemy zobaczyć nasze mapki.

- Nasi znajomi 
- Wiadomości wysłane do nas.

- Powiadomienia. 

- Ustawienia < konta na tfm>

 Oczywiście musimy wejść w Ustawienia - jest podkreślone. 
        
Powinniśmy mieć coś takiego. Tam, gdzie piszę e-mail wpisujecie poprawny adres <odp. - odpowiedni> bądź wpisujemy 'pierwszy'.
Zaznaczyłam jeszcze na niebiesko 'Więcej ustawień'. Gdy tam wejdziecie, możecie zmienić sobie na przykład avatara, płeć, miejscowość i tak dalej ;)

10 komentarzy:

  1. A ja nawet nie mogę się tam zalogować XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo zapomniałam na jąką pocztę rejestrowałam no i kicha XD

      Usuń
    2. Nom ^^. Na szczęście nie grozi mi włamanie, popsułam moje piękne staty :D

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że coś takiego jest nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To co napisałaś o zmianie E- maila to zmienia E- mail tylko na tej stronce na TFM adres się nie zmienia :C

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga