piątek, 5 grudnia 2014

Event Boże Narodzenie 2014

Ahh popatrzcie, jak szybko zleciał ten rok. Mamy już 5 dzień grudnia...A już wczoraj tj. 4.12 został dodany do gry Event Świąteczny 2014! 
Jeśli chcesz zobaczyć Event Boże Narodzenie 2013 [Klik].
Tapeta główna
Ciężko jest się przestawić z ciemnego, ponurego Halloween na piękne, kolorowe Boże Narodzenie ;)
Przybornik shamana 
Wybuchowe bańki ? Choinkowe baloniki ? Nic lepszego ! Od dziś możemy zakupić te przedmioty dla shamana w sklepie o tej nazwie zakładki. Pomimo ceny, są świetne. 
Ekwipunek
Aby zdobyć różne przedmioty, należy rozpakowywać prezenty. Można wygrać na prawdę ciekawe elementy. 
Zdjęcie pochodzi z forum
Tam również są przetrzymywane nasze prezenty zdobywane na evencie. Jak w "halloween" służą one również jako waluta do np. zamiany.
Mapka eventowa
 Można powiedzieć, że dosłownie każda zwykła mapka zalicza się do eventu. Otóż w różnych miejscach prawie na każdej planszy gdzieś w ukryciu (a czasem gdzieś na wierzchu) znajduje się prezent, który zależy zebrać, a następnie wejść do norki z serem, aby ten prezent nam zaliczyło. Taki sam motyw został użyty już w poprzednich eventach świątecznych.
Przy zebraniu 10 czerwonych prezentów mamy możliwość zamiany ich na niebieski bądź zielony prezent. Kolor ten jest losowy. Otwierając któryś z tych wylosujemy coś do ekwipunku np. fajerwerki, lub też relikty. 
Dostępny mamy też kolor złoty bądź różowy. Jak je zdobyć ? Wystarczy wymienić się prezentami z naszym znajomym.

Najistotniejszą jednak mapką jest ta, na której lecimy od góry na sam dół, zbierając przy tym kolorowe pudełeczka.
 Kliknij, aby zobaczyć całą »
Poza tym doszły również relikty, dobrze znane nam z eventu letniego. O nich na samym końcu. 
Sklep
W sklepie do ubrania znajdziemy mnóstwo rzeczy, w tym nie zabrakło oczywiście nowych ozdób!
Ps : Czy rozpoznajecie fryzurę ? Pamiętacie, która postać z bajki taką nosi? :))
Tytuły
Do zdobycia są :
Ciasteczka - Skompletuj relikt "B". (nowe)
Zimowy - Skompletuj relikt "H". (nowe)
Myszka polarna - Skompletuj relikt "I". (nowe)
Wielki indyk -  Skompletuj relikt "J". (nowe)
Christmas Savior - Przejście specjalnej mapki. (nowe)
____________________________________
 Cukierkowy sopelek - W zielonym prezencie.
Śnieżny - W zielonym prezencie.
Duch świąt - W zielonym prezencie. 
Mała wróżka - W zielonym lub niebieskim prezencie.
Białobrody - W niebieskim prezencie.
Burza śnieżna - W niebieskim prezencie.
Święty Mikołaj - W niebieskim prezencie. 
Śnieżka - W niebieskim prezencie. 
Ciasteczka - W różowym prezencie. 
Światełka - W różowym prezencie. 
Szczodry - W różowym prezencie. 
Prażony kasztanek - W złotym prezencie. 
Ciastkożerca - W złotym prezencie.
Ciasto Świąteczne - W złotym prezencie. 
Zimno mi - W złotym prezencie. 
Odznaki
Skompletuj relikt "C".
Skompletuj relikt "E".
Skompletuj wszystkie relikty.  

+ Relikty 
Jak wspomniałam kilka punktów wyżej, i tym razem mamy za zadanie skompletować poszczególne relikty jak to było w przypadku eventu letniego 2014.
 Za każdy jeden komplet otrzymujemy tytuł, bądź też odznakę. 

Ponadto Beatamyszka podsunęła mi dość ciekawą ideę, aby stworzyć spis reliktów, a dokładniej w jakich prezentach znajdziemy poszczególny. Sądzę, że wielu z was by się to przydało, aczkolwiek musimy działać wspólnie ! Każdy, kto otrzyma którykolwiek relikt niech napisze do mnie bądź w komentarzu jego nazwę i w jakim prezencie (kolor) go zdobył.

A2, B3, B4, D4, E3, E6, F6, G3, H1, I3, J6
A4, B4, F2, G1, H6, I6
A2, A6, C1, D2, E4, F5, G2, G5, I2
A3, A5, B5, B6, C2, E1, F4, G6, I5, J4

Teraz znów będzie miało się co robić na evencie. Waszym zdaniem, które wydarzenie jest lepsze ; Boże Narodzenie czy Halloween? 

Notkę na ten temat piszę już drugi raz, dlatego ten post jest trochę... byle jaki. Za pierwszym razem miałam taką wenę, po czym przez przypadek usunęłam notkę z bloga.
Jeszcze jak widzicie, zmienił się wygląd bloga na bardziej świąteczny. Jeśli ktoś pamięta, w zeszłym roku był taki sam. Nie uważacie, że jest zbyt ponuro ? Coś dodać dla lepszego efektu ? Czekam na wasze opinie! 
Tym czasem życzę miłych, spędzonych w gronie rodzinnym Świąt i dużo, dużo prezentów ! 
Pozdrawiam,
/Mikakuka  

56 komentarzy:

  1. Elsa z Frozen *---* Też uwielbiasz ten film? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Krainę Lodu, choć moja siostra oglądała to już z 50 razy więc znudziła mi się ;p

      Usuń
  2. Eh a ja dopiero po świętach wejdę
    Fajna notka bardzo przydatna :)
    Pozdro
    Shetari

    OdpowiedzUsuń
  3. G3 - niebieski
    E3 - niebieski
    B4 - niebieski
    G5 - złoty
    G2 - złoty
    ~Beatamyszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. F2 - zielony
      H1 - niebieski
      H6 - zielony

      Usuń
    3. B6 - różowy
      E6 - niebieski

      Usuń
    4. D4 - niebieski

      Usuń
    5. A5 - różowy

      Usuń
    6. I5 - różowy

      Usuń
    7. Prosze Beatamyszka powiedz w jakim D5 jest?

      -W grze Kejron

      Usuń
  4. w zielonym prezencie jest title 'Duch Świąt' wiem bo mam. Czokolad

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha i jeszcze w prezencie złotym miałam relikwit (czy coś takiego) A6.
    Czokolad
    P.S nie chcę mi się logować na google xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielone dostaje się za 10 niebieskich ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony prezent dostaje się LOSOWO po wymianie 10 czerwonych prezentów. Wtedy masz albo zielony albo niebieski.
      /Mikakuka

      Usuń
  7. Kocie, gdzie ty tu masz ponuro? Jest przejrzyście i jasno, nie wiem o co ci chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, te choinki wydają mi się takie ciemne xDD

      Usuń
  8. Tytuł Mysz polarna jest za I na 100% bo sama mam :)
    Pozdrawiam Angeleq

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Na tym evencie (tak w tym roku też) da się zdobyć tytuł 'Zimno mi' ze złotego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z niebieskiego prezentu dostałam G3 ;)

    Pozdrawiam,
    Kwysoka

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski prezent - F2

    OdpowiedzUsuń
  12. H4 - Zielony prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy ktoś to zauważył, ja tak:
    Odznaki-bombka-skompletuj relikt A
    Rozpiska reliktów-A-20 choinek
    Ogółem blog świetny, lubię czasem wejść :) Dziękuję za rozpiskę i inne ciekawe rzeczy ^^
    Pozdrawiam
    Myszakowaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam też napisać o tym, że jest title Światełka w różowym prezencie, wiem bo mam.

      Usuń
    2. Odznaka bombka jest za zebranie calego C

      Usuń
  14. G1-zielony prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę dużo bardziej event Bożonarodzeniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jaki masz nick ? :) moglabyś sie wymienić?

      Usuń
    2. ps; napisz do mnie na Czternastka, pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. Pilnie kupie C1i C2 . Mam i moge za to dac : 10 niebieskich, 13 rozowych i 21 granatowych fajerwerek, 11 sprejow, 9 piele, 22 kulki sniegowe, 2 jemioly, 9 sniegu oraz 9 balowanow i relikte I1. Mój nick na TRM to : Haniamyszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się ściąga tą choinkę z siebie ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdź z Transformice ale poczekaj kilka rund ;D
      /Mikakuka

      Usuń
  19. W jakim prezencie można znaleźć D5? Jak ktoś wie to proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z różowego prezentu dostałam B5🐹:|Sweetpets

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatna notka :)
    PS Jak zdobywacie te tytuły za relikty to one wam się pokazują tak:
    Big Turkey - Wielki Indyk
    Polar Mouse - Mysz Polarna
    Wintry - Zimowy
    Gingerbread - Ciasteczka
    Myślę że to też przydatna informacja i mogłaby zostać dodana do posta (moja propozycja) :)
    Kiedy zdobywamy niektóre tytuły one są po angielsku, ale z tymi za relikty jest taki wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam złoty prezent co mam z nim zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz na niego w ekwipunku, wybierasz "użyj" i wylosujesz coś np. relikt albo też fajerwerki, śnieżki itd.

      Usuń
  24. G6 jest w rozowym prezencie

    OdpowiedzUsuń
  25. ZŁOTY- F5 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ZŁOTY- C1 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W różowym można jeszcze A3 ;)
    ~Tygryskapro

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. jest losowo nie wiadomo w jakim prezencie dostaniecie... ja dostałem J4 w różowym i niebieskim i co?
    jest losowo nie wiadomo jaki będzie relikt w jakim prezencie -,-
    P.S.
    teraz nie ma rzadkich reliktów jest tyle samo % że wylosujecie ten np. A5, C1 itp.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. A w jakim prez. J2 można dostać? ;c

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga