wtorek, 6 sierpnia 2013

Event Rybny 2013

Od wczoraj po całym Transformice chodziły pogłoski, że w tym tygodniu będzie event rybny. Ale już nawet w ten sam dzień admini go wprowadzili! :) 
Tapeta główna 
 Mapka eventowa
Event jest banalny, ponieważ żeby zdobyć itemy bądź titla (jest 4 do zdobycia) wystarczy podejść do odpowiedniej kałuży i trzymać cały czas strzałkę w dół - w ten sposób ''łowimy''. Nie zawsze się uda, ponieważ raz możemy nic nie złowić a za drugim razem zdobędziemy po prostu serek.
Kliknij na zdjęcie aby powiększyć
Na tym zdjęciu macie dokładnie napisane co w jakiej kałuży znajdziecie. :)
Mapka eventowa numer 2
Zadanie na drugiej mapce jest proste. Dziecinnie proste! Musimy na początku wejść na statek i.. przetrwać :) Na końcu wyskoczyć na ląd, zebrać serek i wejść do norki. Tym sposobem zdobywamy tytuł. 

Sklep
Itemów mamy masę do zdobycia, oczywiście nie wszystkie są z tego roku.
Do zdobycia jeszcze sardynka do pyszczka - znajdziecie ją koło kokosa w zakładce ''Wszystkie akcesoria'' na końcu.
Artykuły eventowe będą tylko przez określony czas, więc radzę się pośpieszyć z ich zakupem, w innym przypadku musimy czekać okrągły rok.
Tytuły
Do zdobycia są : 
Sardynka - Wyłów tytuł w źródełku w jaskini. (nowe)
Wędkarz - Wyłów tytuł na drzewie. (nowe)
Włóczykij - Wyłów tytuł w chmurce. (nowe)
Adorator - Wyłów tytuł na "kraniku". (nowe)
__________________________________

 Tonnerre De Brest - Wejdź do norki z serem na mapce ze statkiem.

Event Będzie trwać do 11 sierpnia więc macie mało czasu!
Pozdrawiam!
/Mikakuka

13 komentarzy:

  1. Event jest do bani. Trzeba polegać na kimś. Wolę event, gdzie polegamy tylko na sobie. Tęsknie za starymi eventami. To było coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tym też się zgodzę. W zeszłym roku wiem, że była CHYBA tylko ta łódeczka. I wtedy zależało to tylko od ciebie.. .teraz jak sham AFK albo Noob to sobie za dużo nie pozbierasz ;x
      /Mika

      Usuń
    2. Dobrze, że w zeszłym roku zebrałam :D

      Usuń
    3. No ja też! ;) Ale tak czy siak są dwa nowe itemy + 3 tytuły więc jednak o coś się starać trzeba :D
      Na szczęście już wszystko zebrałam ^.^
      /Mika

      Usuń
    4. Ja już też. Dziś zdobyłam tego Fishermouse. I mam wszystko, ale było ciężko.

      Usuń
  2. Witam,
    Mam tylko jedną uwagę: Gdzie jaką czapkę mogę zdobyć? Nie mogę tego doczytać w Twojej mapce.
    Stała czytelniczka, która nigdy nie komentuje xd
    Mekira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy tak, obrazek nie jest mój ale na tfm jest bardzo często rozsyłany link do niego więc pobrałam zdjęcie i wstawiłam na bloga, także obrazek nie jest mojego autorstwa :))
      A co to czapek to (patrz na obrazek i w miejsca gdzie pisze ''czapka'' - będę je odczytywać od PRAWEJ strony) :
      1. Jeziorko na ziemi - czapka rybaka.
      2. Jeziorko na kamieniu - czapka ''majtka'' ;D
      3. Kocia czapka (piszę ci z resztą :D)
      PS : Tam, gdzie piszę ''tytuł Fishermouse'' można dostać tez czapkę KAPITANA.
      Myślę, że rozumiesz ^.^
      /Mikakuka

      Usuń
  3. Adorer tez jest trzeba miec czapke rybaka i osc zalozone i na czacie wpisac Elisah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie miałam o czymś pisać ale zapomniałam o czym ;C
      Notka zaraz się na blogu pojawi ;))
      /Mikakuka

      Usuń
  4. jak zrobić blog o tfm?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam bylam na nim jak nie wiedzialam jak sie gra na TFM ale jusz sie nauczylam grac

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga