środa, 9 lipca 2014

Event Rybny 2014

Dziś doszedł już kolejny event rybny (letni), teraz jednak bardziej złożony. Potrwać ma aż do 1 września, i składa się z 5 mapek. 
Jeśli chcesz zobaczyć Event Rybny 2013 [Klik].
Tapeta główna

Na chwilę obecną chyba nie ma "czystej" tapety.
Przybornik shamana
Do shamana nic się nie zmieniło, w tym podstawowym, jak i "bonusowym" czyli do kupienia. Nowością są jednak tymczasowe animacje, które możemy wyłowić w evencie np. fajerwerki albo dmuchana ryba. 
Te zdobyte przez nas znajdziemy koło tabeli wyników lub klikając na menu/ekwipunek, tam natomiast są również kawałki mapy, będące częścią eventu...
Mapka eventowa
Ogółem jest 5 specjalnych mapek, jedna pochodzi z zeszłego roku. Zadanie jest proste - łowić w każdym jeziorku (strzałką w dół) wędką, a możemy otrzymać serek, fragmenty mapki czy różnego rodzaje zabawki.
Ta mapka pochodzi jeszcze z zeszłych lat.
Naszym zadaniem jest wejście na statek na początku mapki i przetrwanie na nim do jej końca. W między czasie jest burza, więc statek bardzo się kołysze, i nie trudno z niego wypaść. Jeśli przetrwamy, musimy wejść do norki, by otrzymać serek oraz stare title -
«Tonnerre de Brest».
Mapka eventowa numer 1
Tutaj naszym zadaniem jest podejście do któregoś jeziorka i trzymanie przy nim strzałki w dół. Tym sposobem zaczynamy łowić. Trafić na się może głównie fragment mapy...
Mapka eventowa numer 2
Fragmentów jest dość dużo, ponieważ każdy element jest literką alfabetu do 9, czyli : A1, A2, A3, A4,A5,A6,A7,A8,A9,A10 później B1,B2,B3 itd... aż do J10. W sumie jest ich 100. 
Mapka eventowa numer 3
Wyłowić może się nam dwa razy ta sama część, dlatego doszła opcja wymiany. Klikając na nazwę gracza, i wybierając "wymień się" mamy możliwość handlu z inną osobą. 
Mapka eventowa numer 4
Aby zobaczyć, co posiadamy, klikamy na menu/ekwipunek.
Mapka eventowa numer 5
Jeśli chcecie sobie ułatwić zadanie, i mieć rozpiskę, gdzie dany relikt znajdziemy, zapraszam w link [Klik].
Sklep
Do kupienia mamy stare itemy, [Klik] aby zobaczyć jakie.
Nowe przedmioty natomiast wyglądają tak : 
 Jak dla nie mnie są drogie, a dla was? :) 
Tytuły  
Do zdobycia są : 
All Aboard! - Skompletuj relikt "A". (nowe)
Best Trainer - Skompletuj relikt "B". (nowe)
Indiana Mouse - Skompletuj relikt "C". (nowe)
What the Fish - Skompletuj relikt "D". (nowe)
Fromagic - Skompletuj relikt "F". (nowe)
Yeeehaaaa! - Skompletuj relikt "G". (nowe)
Herp derp - Skompletuj relikt "I". (nowe)
Captain Nemouse -  Skompletuj relikt "J". (nowe
 __________________________________
 
Tonnerre de Brest - Przejdź mapkę z łodzią. 
Wędkarz - Odblokuj title "Captain Nemouse".
Włóczykij - Odblokuj title "Indiana Mouse". 
Sardynka - Odblokuj title "What the Fish".
Odznaki
Kup futerko żyrafy. 
Zbierz cały relikt "E".
Zbierz cały relikt "H".
Zbierz wszystkie relikty (100 fragmentów). 
Życzę w takim razie udanych i ciepłych wakacji!
/Mikakuka

26 komentarzy:

  1. Nie ogarniam tego eventu :ccc (a co ile jest event (mapka wyświetlana???)?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem w stanie powiedzieć co ile dokładnie. Jedni mówią, że co godzinę. Inny, że co 45 min, teraz znowu, że co 25. Czekam na roomie jakieś 2 godzinki i dalej nie było, więc sądzę, że to losowo jest. /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
  3. czy musze mieć np 10 sztuk A1 ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Title są za zebranie całej grupy relikwii (np. A1, A2, A3 itd. do A10) Natomiast relikwii jest 100 - od A1 aż do J10. Mogę Ci powiedzieć, że za grupę F jest title «Fromagic». To już wszystko :)
    Pozdrawiam, Pysiatka

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie za co jest odznaka z kawałkiem tortu, świeczką nad nim i 4 obok? ~Cziku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps filmik nie jest udostępniony na telefonach ;)

      Usuń
    2. Z okazji czwartych urodzin Transformice. Aby go dostać musisz wykonać kombinację :
      Konfetti • Taniec • Konfetti • Klaskanie • Serce
      Więcej w tym poście : http://transformice010.blogspot.com/2014/05/4-urodziny-transformice.html
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. ja też nie rozumiem tego eventu może troszke

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tym evencie, gdy wyłowicie cyferki 1-10 z literkami. A- J
    Np. Żeby skompletować aryefakt, składający się z literek np.A
    Musimu mieć części A1,A2,A3A4, A5 A6,A7, A8,A9, A10, wtedy wyjdzie nam relikt A11. Na każdej mapce są kałuże, wiaderka i akwaria. Stajemy obok nich, tak żeby wędka była w wodzie i łowimy. Gdy coś złapiemy będziemy mieć ikonkę z tym przedmiotem. Jak wyżej napisano, możemy znaleźć to w menu.
    Myślę, że pomogłam;)

    Polishjulia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy, piszę z telefonu;c
      Polishjulia

      Usuń
    2. Ja pierdziele ale mi nie chodzi o event bo event rozumiem. ;/ Chodzi mi o odznakę zupełnie nie związaną z eventem. ~cziku

      Usuń
    3. Wytłumaczyłam ci, a ta odpowiedź nie była do ciebie. /Mika

      Usuń
  8. Jest 6 mapek z eventu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 nowych + jedna stara. Wiem o co ci chodzi bo mam screena tej "6", ale nie chciało mi się zdjęcia obrabiać i nie edytowałam posta. xD

      Usuń
  9. Dodane jest przecież w poście xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co sie łowi ser ??

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog :3 powodzenia w zbieraniu reliktów! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja już zebrałam je ponad tydzień temu. :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Cześć:) Fajny Blog
    Masz może D4 Lub H3? Proszę zbieeram te literki ponad tydzień ;-;
    //Bogiwis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety, jak coś zdobędę to napisze ;)

      Usuń
  13. ja juz mam wszystko z eventu :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga