poniedziałek, 4 marca 2013

Koniec eventu : Walentynki 2013

Od razu mówię, że pojawił się błąd, ponieważ pisało, że koniec eventu ma odbyć się za 4 godziny a został on trochę wcześniej usunięty :
Zdjęcie jak widać trochę nie aktualne, ale nie spodziewałam się że event szybciej zniknie. 
No właśnie...  był dzisiaj restart. Nie martwiłam się akurat o event ale niestety znikł. Na co chce zwrócić uwagę? Głównie na restart, tak. Popatrzcie, od razu chce wam pokazać pewien mały błąd :
          Od razu chce napisać, że nie jest to przerobione zdjęcie. Taki był błąd więc zrobiłam specjalnie zdjęcie ^^ Może przedłużyli ten czas, ponieważ jak byłam na roomie to odbył się event, więc dodali nam czas abyśmy dokończyli mapkę.Tak dodałam, żebyście widzieli. Hm... co do końca tego wydarzenia. Oczywiście znikła zakładka Walentynki.
Nie ma zakładki,
Itemów do zdobycia,
serc <jeśli wam zostały, 
nie przypadają wam one
na następny rok>


Również balony i łączniki zostały zmienione + zniknęły efekty przy budowaniu (serca,kwiatki) 


Jedyny ślad, który pozostał po tym evencie to obrazek na stronie głównej. Myślę, że za jakiś czas powinien pokazać się inny a ten zostanie usunięty ^^

Pozdrawiam :)
/Mikakuka

2 komentarze:

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga