niedziela, 24 marca 2013

Racing naprawiony !

Dokładnie nie wiem kiedy został on naprawiony ale dzisiaj jednak postanowiłam o tym napisać ^^ Dobrze, że to poprawili, ponieważ trochę to było ''Nie Fair''. Chodzi mi o to, że kiedy weszły prawie wszystkie myszki i zostały tylko dwie, mapka została zmieniona. Miało to zapobiec traceniu czasu na noobów. Niby dobry pomysł, aczkolwiek nie zawsze były to takie złe myszki. Powinni pamiętać, że komuś może się po prostu źle grać, bądź ma lagi. Właśnie po tej poprawce w sumie wyszło na to, że szybciej serki można by było zbierać na zwykłym roomie <vanilli>. Ale na szczęście zmienili to tak jak było wcześniej! ;)

9 komentarzy:

  1. To dlatego miałam czas na wejście do norki. Niebywałe XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No To dobrze, bo jak grałam z 2 koleżankami, to jak ja weszłam, to one nie mogły wejść.. ;c No ale fajnie teraz jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Twój blog do The Versatile Blogger Awards. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na moim blogu ; http://tajemnicetransformice.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html

    Pozdrawiam

    Minicoin

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award. Więcej informacji masz w tej notce: http://transformice-meeteoryt.blogspot.com/2013/03/036-versatile-blogger-award.html
    A, nominuje się normalnie- dajesz link o to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga