piątek, 15 marca 2013

O wszystkim i o niczym

W tym poście chciałabym przedstawić wam kilka sytuacji z życia transformice. Więc pierwsza rzecz to .. zwykły ban.. a może nie?
 Cóż.. chyba moderatorom się coś pomyliło ^^ Z reguły bana dostaje się na kilkadziesiąt godzin a widać temu graczu się trochę upiekło ;)
 Jedyne, co na tym
obrazku jest zamazane
to tylko nazwa gracza. 
Chodzi o to, że ''zakładka''
shamana i myszki są
znacznie obniżone. 
Powinny znajdować się na 
górze i nie powinna
być taka luka pomiędzy
Plemieniem a shamanem.
Już kilka myszek tak miało.    


                        
 Kiedy dodali racing trochę mi się to spodobało i kilka godzin grałam na tym roomie. W sumie wyglądało to tak :
900 punktów na jednym roomie..
w sumie to nie tak mało, 
z resztą wystarczy porównać gracza
pode mną ^^

 Mój profil ;) Wiem, że mam
kilku stałych czytelników bloga 
<pozdrawiam ich serdecznie>
ale niestety nie ma okazji spotkać 
się w grze ^^ Pisze z nimi ale
nie wiedzą jakie mam staty. 
NIe lubię z kimś pisać, o kim 
nie wiem jak wygląda, dlatego odczułam taką potrzebę dodania
mojego profilu ^^ <Zapraszam do 
Plemienia ;* >


Na koniec postanowiłam 
wkleić zdjęcie mojego byłego totemu 
<miałam go ponad rok> i screen
starego, który posiadam od niedawna ;)
Szczerze mówiąc ten pierwszy był
bardziej praktyczniejszy,  lecz ten
 drugi wygodniejszy ^^

Zrobiłam takiego posta, ponieważ jak widzieliście wydarzyło się trochę dziwnych sytuacji, więc zrobiłam zdjęcia a szkoda mi było je usuwać, no to zebrałam wszystko do kupy i zrobiłam osobnego posta. ;) PS: Dziękuję za tyle obserwatorów, wejść i komentarzy ;*

11 komentarzy:

  1. Fajny blog. Dodaję go do zakładek w pasku po prawej "Chętnie czytam" Zapraszam do mnie i do wspólnego reklamowania blogów :D
    http://transformice-meeteoryt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O tam, a jakie ja robię posty? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z pewnością bardziej konkretne ;D

      Usuń
    2. Serio? XD. A ja myślałam, że takie nie zupełnie konkretne :)

      Usuń
    3. Liczy się, że są CIEKAWE ;)

      Usuń
    4. fajni, że są ciekawe, twoje też ^^

      Usuń
    5. Ależ proszę. Lubię twój blog :D

      Usuń
    6. Cieszę Się, ja również twój lubię ;)

      Usuń
  3. Świetny blog ! :D Bardzo mi się podoba ;3 Fajnie, że piszesz takie noty

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga