poniedziałek, 18 marca 2013

Jak odzyskać chatkę plemienną?



Napewno nieraz zdarzyło Wam się zrobić chatkę plemienną co zajęło wam oczywiście multum czasu. Po pewnym okresie kiedy chcieliście zmienić mapkę, wyskoczyła wam wiadomość ''Ta mapka nie istnieje''. Mam pewien sposób, który podrzuciła mi moja serdeczna koleżanka, aby mapę tę odnowić!
Jeśli mamy skopiowany kod do niej musimy przenieść się do chatki plemiennej. W ten czas zależy wpisać w okienko czatu komendę /np i kod. 
Fakt, pojawi się ona, ale niestety będzie jako zwykła mapka, czyli, trwa 2 minuty (po upływie tego czasu zmieni się na wcześniejszą ) oraz dodatkowo jest na niej shaman.  
Jednak potem wystarczy, że ustawimy znowu tą samą mapkę jako plemienną i OK! Jeśli po jakimś odstępie czasu sytuacja się ponowi, będziecie już wiedzieli co zrobić. Pozdrawiam!
/Mikakuka

12 komentarzy:

  1. To ja Nickerimice (Nickeri). Fajna notka + masz ekstrawaganckie mapy ;* Prosze bardzo że pomogłam ci je przywrócić ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wpiszesz /np i kod, a potem załaduj na plemienną ^^ i wuala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo napisałam przecież ;)

      Usuń
    2. Ale jak już napiszesz to /np. To potem wklej ten sam kod jako mapka plemienna, powinno zładować :)

      Usuń
    3. No tak ale musisz zapłacić kolejne 40 serków ;)

      Usuń
    4. nieeee :). Ja nie mówiłam o edytorze. Jak jesteś w chatce plemiennej najpierw wpisujesz mapę /np a potem wklejasz te samą mapę jako plemienną :)

      Usuń
    5. Już czaję, dzięki ^^ Zrobiłam edit ;)

      Usuń
  3. Um, um, ja nie robie chatek plemiennych. Niedlugo zaloze plemie i bd robic ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie wpisać kody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ustawiasz mapkę i pisze, że mapka nie isteje, to w chatce W CZACIE piszesz komende /np i kod tej mapki ale będzie shamanem, więc wtedy musisz jeszcze raz wstawić kod jak chatka plemienna. ;P

      Usuń
  5. hej nwm czy jeszcze ktoś tu jest ale ... stworzyłam pelmie i nwm jak ustawić a ni zrobić chatki plemiennej ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz wpierw na serek obok okna czatu, następnie po prawej stronie na dole naciskasz "zmień kod" i tam wklejasz kod do jakiejś chatki.
      /Mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga