niedziela, 29 stycznia 2017

Wytrenuj swego wewnętrznego Smoka! 2017

Ten event jest pierwszym z tych "mini", które miałam okazję wstawić i opisać na blogu. Gdyby był ktoś zainteresowany notką z przed roku, zapraszam: klik
..choć nie różni się ona jakoś zbyt znacząco :-)  
Mapa prezentuje się w taki oto sposób. Naszym zadaniem jest wspinanie się po smoku aż do samej góry, gdzie należy zebrać lampion, będący walutą tego mini eventu. Ponadto trafiają do ekwipunku inne dodatki takie jak serki, bilety, smoki podążające za naszą myszką, i wiele wiele innych bajerów.
Nie wymaga to myślę większej precyzji i sprytu, tak jak to było również przy wydarzeniu z ciastem. Z resztą te 2-tygodniowe eventy właśnie tym się charakteryzują, aby nie były zbyt skomplikowane, a jedynie liczyła się głównie obecność na mapce (bo chyba nie jest trudnym zrobieniu kilka skoków po smoku i zebranie lampionu? :D) Dodam tylko, że zalicza tutaj pierwsze miejsca! A więc starajcie się zebrać lampion jak najszybciej.  

 Do zdobycia mamy następujące nagrody:

«Mała Małpka» - Zbierz x lampionów. (nowe)
«Ważka» - Zbierz 70 lampionów. (nowe)
«Adorator» + «Mały Smok» - Zbierz 70 lampionów.
«Kwiat Lotosu» - Zbierz 10 lampionów.
«Inspector Souris» - Zbierz x lampionów. 

 Kup skórkę eventową, aby otrzymać tę odznakę. 
 Zbierz 40 lampionów, aby otrzymać tę odznakę.


Zbierz 20 lampionów, aby otrzymać tę odznakę.


Zbierz 15 lampionów, aby otrzymać 1 truskawkę! 

Bardzo dziękuję graczowi Kanawariatow, która bardzo mi pomogła zebrać informacje dotyczące tytułów! :)
Pozdrawiam gorąco, 
/Mikakuka

4 komentarze:

  1. Mikakuko mam pomysł na notkę jak coś napisz mi na szept na transformice jestem Kanawariatow jak coś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Małpka nie jest za lampiony.
    ~Aser

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z forum znalazłam dlatego wpisałam, choć ilości nie mogę znaleźć

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga