niedziela, 1 stycznia 2017

Serowy Księżyc 2017

Witam Was wszystkich w Nowym Roku! Mam nadzieję, że dla większości moich czytelników wniesie wiele dobrych wspomnień i wydarzeń. I nie wyobrażam sobie, żeby Sylwester Wam się nie udał! 
Aczkolwiek dziś nie o tym, a o evencie, który kojarzycie zapewne z przed niemal równo roku.. 
Jest to event pt. "Serowy Księżyc" - odsłona 2017 oczywiście. Ostatnim razem kiedy trwał on, ja miałam przerwę w blogowaniu, a więc posta nie znajdziecie. Ale już oczywiście śpieszę z pomocą by Wam rozjaśnić to i owo...
 Tak prezentuje się aktualnie mapa (- ta sama co poprzednio).
Naszym zadaniem jest użyć animacji przybicia piątki (panel obok zdjęcia naszej myszki; po naciśnięciu na zielony plusik animacje się rozszerzą i tam ją znajdziemy) z drugą osobą. Jeśli się to uda - otrzymujemy 1 rodzaj sera. 
Serów na tym evencie mamy do zdobycia aż 12 rodzajów.
Każda z myszek ma swój określony (tzn ser astrologiczny), o którym dowiemy się używając na evencie:
Warto więc wiedzieć z kim chcemy przybić piątkę, gdyż do naszego ekwipunku trafia taki rodzaj sera (astrologicznego) posiadała dana mysz.  I to wszystko.

Są oczywiście nagrody, o których już mówię: 

«Pierniczek» - Przybij 1 raz piątkę z innym graczem.
«Serolog» - Zdobądź 5 rodzajów sera.
«Ciastkożerca» - Zdobądź 8 rodzajów sera. 

 Zbierz wszystkie 12 rodzajów sera by dostać odznakę.
 Otoczkę otrzymujemy losowo na evencie.

Dodam jeszcze tylko to, iż tylko raz możemy otrzymać ser na evencie. W razie pytań, zadawajcie - ja odpowiem. 
Pozdrawiam,
 /Mikakuka

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć,to ja Kanawariatów na tfm może mnie kojarzysz.Prosiłaś o komentowanie i komentuje :) przydatna notka ;) BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  3. I mam pytanie czemu czasem np. dostaje fajerwerki ,ale sera nie. czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijasz piątkę - powinnaś ser dostać :/
      Dlaczego nie dostajesz, nie mam pojęcia...
      Przypomnę, że można tego dokonać raz na mapkę.
      /Mikakuka

      Usuń
    2. już wiem,ponieważ osoba z którą przybijałam piątkę moze ma serek zodiaku taki jaki ja już mam /Kanawariatow

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga