sobota, 6 lutego 2016

Wytrenuj swego wewnętrznego Smoka! 2016

Witam moje myszki po tak długiej przerwie! 
Ostatni post był jeszcze w październiku zeszłego roku, było to spowodowane tym, że jestem już na takim etapie edukacji, gdzie nie ma się czasu dla siebie. Kiedy naszło mnie, żeby zagrać w Transformice, nie czułam już takiej chęci jak kiedyś. 
Na grze byłam rzadko, jednak bloga odwiedzałam regularnie (sprawdzałam statystyki, czytałam komentarze). Nie obiecuję, że powracam na stałe, ale z racji tego, że mam dziś siłę by coś wystukać, to zapraszam!
Bez zbędnego przedłużania przechodzę już do głównej rzeczy, czyli kolejnego z rzędu mini eventu, tym razem związanego z Chińskim Nowym Rokiem. 
Po ok. 20-30 minutach pojawia się specjalna mapa z ogromnym smokiem, gdzie za zadanie mamy wspiąć się po nim aż do góry. U szczytu znajduje się ognisko, z kolei w którym znajduje się lampion. Po zebraniu go otrzymujemy ten przedmiot oraz kilka innych (np. serek bądź piszczałki).
Oczywistym jest, że po określonej ilości zebranych lampionów otrzymujemy nagrody. 
Nagrody 

Kwiat Lotosu - Zbierz 10 lampionów, aby otrzymać ten tytuł.
  
- Zbierz 20 lampionów, aby otrzymać tę kulę do poziomu shamana. 

 

- Zbierz 40 lampionów, aby otrzymać tę odznakę.


Wygrać również możemy smoka, który przez jakiś czas będzie nam towarzyszył. 

Myślę, że wszystko opisałam, jeśli nie to proszę o pomoc ;) 
Pozdrawiam!
/Mikakuka

1 komentarz:

  1. Fajnie, że coś napisałaś no bo zawsze lubiłam Twojego bloga i wierzyłam w niego, jak zresztą już wspomniałam :) Rozumiem, że możesz nie mieć czasu, bo sama mam bloga i wiem, że w pojedynkę wcale nie jest łatwo takowego prowadzić.
    Mimo wszystko mam nadzieję, że będziesz często pisać.
    Pozdrawiam
    ~ Olmysz

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga