piątek, 10 lutego 2017

Event Walentynkowy 2017!

Za równiutkie 4 dni obchodzimy dzień miłości - dzień, w którym zakochani spędzają wspólnie czas, okazują sobie uczucia i po prostu cieszą się sobą, a single zostają w swoich domach i grają w Transformice, bo o to dziś do gry został wprowadzony Event Walentynkowy! 
Tapeta zeszłoroczna wyglądała niemalże identycznie (ten sam motyw) ale wygląd i ułożenie myszek się zmieniło. Jeśli ktoś chce zobaczyć event walentynkowy 2016: klik
Ekwipunek
Cały swój ekwipunek (a więc wyposażenie) znajdziemy pod frazą: menu (ikona domku pod wizerunkiem)/ekwipunek. 

 Jest to waluta tego eventu. Otrzymujemy ją kiedy dobrze wykonamy zadanie na mapce walentynkowej.
 Podczas użycia tego, podczas biegu, z tyłu naszej myszki wylatują serduszka!

 Możemy napisać/narysować coś na liście, a następnie wysłać go do innej myszki!

Mapa eventowa
Jest to sama mapka, która wystąpiła w ubiegłym roku. Zadanie również się nie zmieniło, jednak pozwolę sobie pokrótce powtórzyć jego treść...

Zacznę od tego, co znajduje się w zielonej ramce u góry.
Każda literka, jest to kreska na dole, my oczywiście z początku mamy jedynie kreski. Aby "odblokować" jedną z nich, należy pocałować się z którąś z myszek. Używamy do tego animacji. 
Klikamy więc w zielony plusik a następnie te dwa serduszka, pamiętając oczywiście, że musimy zrobić to z drugą myszką, która musi odwzajemnić pocałunek. Takim sposobem odkryjemy login osoby, która została nam przydzielona (lub ten domyślimy się - nie jest konieczny cały login). Wtedy musimy podejść do tej osoby i wykonać tę samą animację.  I to by było w zasadzie całość..
Po tej czynności otrzymujemy serduszko będące walutą eventu, które możemy wymieniać na odznaki i tytuły. 
Niestety event ma formę polegającą na innych osobach tj. jeśli osoba wylosowana nam jest nieaktywna - niestety event nam przepada (lub jest losowana nowa osoba, lecz wtedy jest trudniej znaleźć kogoś gdyż czasu jest mniej). 

Do zdobycia mamy następujące nagrody:

 «Tajemniczy Wielbiciel» - Zbierz 10 serduszek walentynkowych.
 «Mój Mały Cukiereczek» - Zbierz 60 serduszek walentynkowych. 

 Kup nową skórkę eventową aby otrzymać tę odznakę.
 Kup skórkę eventową aby otrzymać tę odznakę.
 Zbierz 40 serduszek walentynkowych.

 Zbierz 20 serduszek walentynkowych aby otrzymać tę otoczkę.

 Zbierz 15 serduszek aby otrzymać 1 truskawkę!

W tym evencie nie ma nic nowego, czego nie było rok temu; chodzi mi o nagrody (z resztą o mapkę również). Ja osobiście nie zebrałam rok temu odznaki, a więc postaram się nadrobić to teraz. A Wam jak idzie? Pochwalcie się! ;) 
/Mikakuka

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to mi się podoba, co prawda rok temu go skończyłam ale podwoi mi się odznaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Jak dla mnie to mi się podoba, co prawda rok temu go skończyłam ale podwoi mi się odznaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że odznaka nie podwoi się, po prostu jej nie odblokujesz, tak samo jak jest z tytułami.. :/
      /Mika

      Usuń
  3. Daj spokój... Ja nawet nie mam 1 serduszka bo zawsze sie zasiedzę na innej przeglądarce a z początku nie wiedziałam o co chodzi ;/ Puki co mam 0 ale postaram się zdobyć odznake 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event jest trudny, ale tylko w praktyce. Według mnie mapka jest strasznie zlagowana, i nie ma dobrego miejsca żeby wymienić się pocałunkami (bo z młynka spadniesz, gdzieś krzywo to zlecisz itd..). Mi też się średnio uśmiecha zbierać aż tyle tego ale w sumie co mam ciekawszego do roboty na grze ;p

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga