niedziela, 22 czerwca 2014

Wyniki konkursu - 100 000 wyświetleń

No i po konkursie. Podobał się? Moim zdaniem było trochę nie fair, inaczej sobie to wyobrażałam. Dlatego obawiam się, że to był ostatni taki konkurs na moim blogu, może kiedyś zrobię inny, zobaczymy. Tymczasem kto wygrał? :) 
Ja osobiście uważałam kogoś innego, ponieważ cały czas prowadził. A tutaj nagle zmiana teorii. No cóż, należało się. 
 Gratulacje Cherrysowa, wygrywasz 138 truskawek!!! Chce się pośpieszyć z notką, a widzę, że jest offline, więc wywiad może dodam jutro. :) Ogólnie chciałabym podziękować jeszcze raz za te wyświetlenia, i za sam udział w konkursie i ankiecie - ponad 200 głosów! Również przeprosiny należą się Emolaluni, która nadesłała mi bardzo oryginalną pracę, choć nie wiem czemu zapomniałam ją zapisać i niestety nie wstawiłam do konkursu. 
 Myślę, że może by i wygrała, a w ostateczności zajęła 2 lub 3 miejsce. :) Jeszcze raz przepraszam! 

I ostatnia sprawa, to chciałabym bardzo podziękować graczowi, o nazwie Kllauuddiiaa (specjalnie tak napisałam, by nie pomylić się przy odmianie), która wykonała dla mnie prześliczny rysunek, sami zobaczcie! 
 W rozmowie z nią dowiedziałam się, że ma tylko 9 lat! Nic tylko pozazdrościć talentu. ;)
Dzisiaj takie sprawy organizacyjne, więc notka trochę nudna.
Pozdrawiam serdecznie ! 
/Mikakuka

9 komentarzy:

  1. *u* Jakie to przerześliczne (ten ostatni rysunek, ale ten Emo Laluni też spoko ;)). Nie wierze że ma 9 lat! Prześliczne *-*! C: Gratulacje zwycięscy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. tym czasem.. nieuczciwy internet.

    OdpowiedzUsuń
  3. aha
    wygrał dziewczyna ktora po prostu wziela sobie obrazek z google grafiki, dorobila napis i uwaza ze to jej :))
    gratuluje idiotyzmu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzam po raz drugi : na internecie nie znalazłam tego obrazka - jeśli nie był nigdzie udostępniany, to skąd mam pewność, że to wy nie podszywacie się pod obrazek Cherry?
      To, że powiecie, mało znaczy, ponieważ ona sama zaprzecza. Trzeba było mi to bardziej okazać, o czym wspominałam kilkakroć, więc pretensje można mieć jedynie do samego siebie.

      Usuń
    2. Hmmm każdy mógł zrobić sobie screena ponieważ wiem że Cherry ma to zdj bez napisu jako profilowe na tfm więc jest to oczywiste -.- A poza tym ona zrobiła to najpierw bez napisu :)
      Potem mówiła przecież Mikakuce że musi jeszcze nick dorobić :)
      Zazdrościcie jej talentu i TYLE! -.-"
      *facepalm* Pozdro dla was -.-

      Usuń
    3. nie zazdroszcze jej talentu, po prostu wiem, ze lis nigdy by czegos takiego nie zrobila :)

      Usuń
    4. pamietam z tego ze rysowałam dla chery bo ,, Chciała ".
      Nagle patrze a tu .. co widze dala zdj na konkurs bez mojego pozwolenia.
      i to z dla mnie są prawa autorskie.
      jeszcze raz mówie ze ja rysuje innym stylem niż ona :_:
      to czm niema devianta ? czemu nierysuje komuś ?
      a i kazdy na google mogl by se wpisac moj nick i odrazu wyskakuja te zdj.

      Usuń
  4. poza tym, skoro niby to cherrysowa narysowała, to czemu inne rysunki lisiary na jej dA są rysowane tym samym stylem i podpisane "lis"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gratuluje Cherysowa.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga