piątek, 6 czerwca 2014

Jak odzyskać skradzione konto?

Na transformice istnieją bowiem hacki, które mogą pomóc zmienić właściciela konta, nawet na nieznaną osobę. Aby się w pewnym stopniu obronić, należy potwierdzić e-maila, i co jakiś czas zmienić hasło, choć w małym stopniu to coś daje. 
Jedyną metodą jest napisanie do admina, i wypełnienie wniosku (po angielsku) z dokładnymi danymi. 
 Można to zrobić na tej stronie [Klik]
Z góry mówię, że na odpowiedź czeka się sporo czasu, a nawet w ogólnie możemy jej nie otrzymać, dlatego proszę się nie nastawiać 100%owo. We wniosku należy uwzględnić jak najwięcej rzeczy - stare hasło, e-mail, screeny (zdjęcia) itd. Po prostu wszystko związane z tą sprawą.
Myślę, że poradzicie sobie, 
/Mikakuka

2 komentarze:

  1. Em, nie mam pojęcia z jakim mailem powiązałam konto XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mesmera mam PRAWIE to samo, bo ja zapomniałam hasło do e-maila pisałam 2 tyg temu do admów, ale na razie nie odpisują... Pozdrawiam (może mnie kojarzysz) Kanawariatow

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga