poniedziałek, 9 czerwca 2014

Prace konkursowe (100 000 wyświetleń)

No i minęło szybko te 2 tygodnie. Zgłosiło się naprawdę sporo osób, aczkolwiek kilka nie wysłało mi prac, a szkoda.
Wybór jest bardzo trudny... sama nie wiem na kogo głosować, ale myślę, że mądrze wybierzecie. :) Więc teraz tak - przeglądacie prace, która okaże się waszym zdaniem najlepsza, i na nią głosujecie w ankiecie po prawej stronie bloga. Czas jest na to 2 tygodnie.
Autorka : Cherrysowa
Autorka : Bountyrue
Autorka : Madziulekxd
Autorka : Czikuleczka
Autorka : Fasolkaduo
Autorka : Fathertail
Autorka : Jossx
Autorka : Kllauuddiiaa
Autorka : Kakaolove

Autorka : Marlitamycha
Autorka:Mitssyblack
Autor : Olikxd
Autorka : Paulidauli
Autorka : Pisiaczka
Autorka : Shetari
Po skończonym głosowaniu (czyli 22.06.2014r.), jak wspominałam wcześniej, okaże się zwycięzca z największą liczbą głosów - wygrywa oczywiście truskawki. Chciałabym również jakoś wynagrodzić pozostałe 2 osoby, ale na razie nie mam pomysłu (przez truskawki zaraz zbankrutuje, więc odpada xD). 
Ze względu na dość przykre incydenty, chcę oficjalnie ogłosić, że jest zakaz reklamowania się po roomach i szeptach wiadomościami typu ''Zagłosuj na mnie w konkursie na http://transformice010.blogspot.com/''. To jest konkurs i każdy głosuje na tego, kogo praca jest najlepsza. Więc jeśli zobaczę kogoś takiego, bądź dostanę informacje od czytelnika, za pierwszym razem niestety dyskwalifikuje go z konkursu. 

Kliknij aby powiększyć
/Mikakuka

39 komentarzy:

  1. Można na siebie głosować ? XDDD
    Wszystkie prace mi się podobają :33.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa >.< Zapomniałam o tym D;

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam zobaczyć ten obraz:
    http://i58.tinypic.com/259ikuf.png

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są bardzo ładne.
    Może zrób "sesje" z wszystkimi uczestnikami na jednym roomie i przygotuj mapkę z podium i tak nagrodzisz te pozostałe osoby:)
    Vol

    OdpowiedzUsuń
  5. POPATŻCIE! ZAMAZAŁAM NIK TEJ OSOBY...
    http://imgur.com/yef4pUn
    Pozdrawiam Queenkc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz mi dać nieocenzurowany screen?

      Usuń
    2. Sorki ale nie moge bo zapisałam tylko ten zamazany...
      WYŻUCIĆ JOM!

      Usuń
  6. Niestety 1 obrazek chery jest moj ;/ wiec oznacza ze prawa autorskie i wziela czyjas prace ( akurat moja ) i prosze o dysfalifikacje . dziekuje za uwage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisiaro... Ja widziałam jak Chery malowała ten obrazek w PaintSool'u
      Więc to może ty skopiowałaś jej prace i teraz mówisz że jest twoja?
      Ja z nią gadałam przez skype i mi pokazywała jak to maluje...(udostępniła obraz pulpitu, więc także stron i programów)
      Pozdro... nie możesz wytrzymać że Cherry tak ładnie maluje? (lepiej od cb)

      Usuń
    2. Aha i Chery zawsze podpisuje się pod obrazkami: (znaczek *ognik*) Lion

      ...

      Usuń
    3. Podpisuje się tak bo to po angielsku LEW...
      A ona kocha lwy
      Widziałam jej pokój :o
      Cały w plakatach lwów :O

      Usuń
    4. PS. Lisiarax narysowała to : http://lisiarax.deviantart.com/art/Cherryy-454478615

      Pozdro :)

      Widac podpis : Lis ,,

      Usuń
    5. To jest pismo mojej kochanej Cherry ( Julii )
      Wiem jakie ma pismo bo jest bardzo podobne do mojego ;*
      Rysowała to Chery jak z nią przez Skype gadałam i już o tym pisałam...

      Pozdro :P

      PS. Kup okulary... tam pisze: Lion

      Usuń
    6. nastepny idiota... ja nie skopiowałam :_: nastepny czlowiek ktory nieumie czytac ;p wszyscy po stronie chery tak ja mam oryginalny obrazek wiec ona tego nie rysowala :P
      jesli macie problem to wy nieumiecie czytać !
      i myslicie ze mam takie samo pismo jak ona phi
      specjalnie wam tag gada i ona swieta a ja ta zla jak zwykle :/

      Usuń
    7. Wszyscy zachowujecie się jak idioci...

      Usuń
    8. dzieki karola. wsumie popełniła prawa autorskie a to jest karalne..

      Usuń
    9. Ehh... koniec tematu... znam chery w realu i wiem jakie ma pismo...

      Usuń
    10. wiem ze to ty chery nieukrywaj sie , wiem ze zazdro :P

      Usuń
    11. Nie jestem Julią -.-
      Jestem jej przyjaciółką Pauliną ;-;
      PS. nie mam konta google xD

      Usuń
    12. NIE MOŻECIE POWSTRZYMAĆ IDIOTYZMU?! ZAMKNIJCIE SIĘ PO PROSTU PRZUZNAJCIE SIĘ W CHOLERE SIE WKURZAM -.-

      Usuń
    13. bo to specjalnie zrobilas uh.. (-./) ale i tak prawa autorskie mow co chcesz ale i tak to nic ci nieda wiec ...

      Usuń
  7. Też widziałam jak ta Madziulekxd sie promowała, ale screena nie robiłam bo wtedy jeszcze tego nie przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  8. -.- Porażka na całej lini -.-. Nie którzy mówią żeby tu zagłosować na tą osobe albo zagłosuje na nią, bo ją lubie .-. To ma być fair!! Do czego to doszło? Może sie spotkajmy i sie pozabijamy? -______- Może sie ogarniemy co?

    OdpowiedzUsuń
  9. to narysowała lisiara a wy wszyscy jestescie idiotami.
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. poza tym, to na 100% narysowala lisiara, bo inne prace na jej dA sa rysowane tym samym stylem i podpisane ''lis'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak.. znacie Lisiare i mówicie że to ona... a cherry nie znacie więc nie wiecie jak maluje...
    Ja ją znam na żywo więc wiem jak maluje i to jest jej styl i jej podpis: ''Lion'' ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jej obrazek :/
      chery :http://imgur.com/xPVX7Uc
      mój: http://imgur.com/Ag8KTAy
      wiec różnica jest moja droga
      ja maluje mangowato
      a ona zwykle
      wiec
      popacz a pozniej gadaj :_:

      Usuń
  12. http://scr.hu/2aot/77nfg

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie pierwsza praca, praca Klaudii oraz Jossx są najlepsze c:, jbc mi dużo osób pisze coś w stylu : http://transformice010.blogspot.com/2014/06/wyniki-konkursu-100-000-wyswietlen.html ------- zagłosuj plz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. ten konkurs to niewypał
    madziulekxd wymusza głosy
    a cherrysowa skopiowała obrazek lisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ostatni raz organizuje takiego typu konkurs. :)
      /Mikakuka

      Usuń
    2. i dobrze ^^
      mam nadzieję, że zdyskwalifikujesz Cherrysową, bo ona po prostu wzięła obrazek Lisiarax, dorobiła napis "Cherrysowa" i mówi, że to jej.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie mam na tyle dowodów, by stwierdzić, że podrobiła. W ostateczności musiałaby się przyznać.
      /Mikakuka

      Usuń
  15. /mikakulka znam tfuj blog supetrowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Fati najładniejsze a Shetari ... o.O Fati <3333 ~~~Twyly (Twayli)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najładniejsza jest tam Fathertail Mordko kocham cię jesteś śliczna <3 PS:to ja kosia <3

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga