wtorek, 27 maja 2014

Tytuły za Divine Mode

We wcześniejszej notce pisałam o nowym trybie budowania. Dzisiaj bodajże został dodane tytuły, o których wtedy wspomniałam. W danej zakładce spis już widnieje [Klik].
Tytuły za save w Trybie Dinive :
500 mysz - «Smart»
2 000 mysz - «Scientist»
4 000 mysz - «Mice's friend»
7 000 mysz - «Professor»
10 000 mysz - «Designer»
14 000 mysz - «Mysterious»
18 000 mysz - «Shamazing»
22 000 mysz - «Cheese Detector»
26 000 mysz - «The Brain»
30 000 mysz - «Majestic»
34 000 mysz - «Divinity»
 Korzystacie już z nowego trybu? Ja już próbowałam, ale jest na prawdę trudny. 
Pozdrawiam,
/Mikakuka

6 komentarzy:

  1. Ja gram na divine, fajny.
    W sumie... zapisałabym się do konkursu ale jakoś nie wiem czy potrafię jeszcze rysować myszory. :c Ale w sumie co mi szkodzi, zapisz mnie.
    ~Czikuleczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikakuka jak dostać ten Divine Mode ja go mam zablokowanego / Neomitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby odblokować tryb Divine musisz mieć uratowane przynajmniej 5000 mysz (na zwykłym trybie) oraz 2000 mysz na hard mode. :)
      /Mikakuka

      Usuń
  3. Hej, ile dostaje się pkt za uratowanie jednej myszki? ;) Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co policzyłam na własną ręke, wychodzi mi, że dostajesz ok. 25 XP za 1 myszkę. :)
      /Mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga