sobota, 24 maja 2014

100 000 wyświetleń - konkurs!

Nigdy przez myśl nie przeszło mi, że mój blog osiągnie takie statystyki! No, no ... 100k wyświetleń to niezła sumka :) Dlatego chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom oraz osobom, które należą do grona obserwujących, jest mi niezmiernie miło i czekam na kolejne tysiące! 
Obrazek wykonała Colowata - dziękuje śliczne!
Z tej okazji postanowiłam zorganizować pierwszy na tym blogu konkurs! 
Opis : Przez najbliższe kilka tygodni będziecie mieli czas na narysowanie swojej myszki z Transformice! 
Technika : Jaką tylko chcecie. Rysunek może być narysowany kredkami na zwykłej kartce, namalowany farbami,  ale również zrobiony w paincie czy innym programie! 
Zasady :  
○ Każdy gracz może zrobić max. 1 pracę.
               
○ Nad myszką ma być dopisany login osoby biorącej udział.
               
○ Pod uwagę nie biorą się screeny lub prace z internetu (taki rysunek od razu zostaje zdyskwalifikowany) .
○ W konkursie musi wziąć udział przynajmniej 8 osób.  Inaczej się nie odbędzie, dlatego zaproście znajomych, jeżeli wam zależy. :)
Data : 2 tygodnie myślę, że byłby to odpowiedni termin, jednak w tym czasie będę na Chorwacji i jest mało prawdopodobne, że dam radę dostać się do internetu, dlatego koniec konkursu wypada na 8 czerwca.
Ankieta : Głosować w niej będziecie mogli przez 2 tygodnie, czyli do 22 czerwca. Wyniki ogłoszę dzień później.
Nagroda : Ulubiony moment każdego z was :3 Nagrodą będą truskawki, poprzez SMS-a, za 6.15zł (137 truskawek). Spotkam się ze zwycięzcą zaraz po konkursie i doładuje. 
Nasyłanie prac : Prace możecie wysyłać na pocztę wild666hare@interia.pl bądź w linku na Transformice (w komentarzach raczej nie, by później nie było kłopotów, że ktoś od kogoś ściągnął). 
Tworzenie linku z pracami : Jeśli nie wiecie jak wysłać pracę w linku na Transformice, to ten punkt jest dla was. 
Wchodzimy na stronę pokazywarka.pl, klikamy ''Dodaj zdjęcie'', wgrywamy nasz rysunek. Po załadowaniu się go, dajemy ''Gotowe!'', następnie ''Publikuj stronę'', i na górze koło ''Adres strony'' będzie link, który mi macie wysłać :)  Wydaje się to trochę skomplikowane, ale pozory mylą, jest to łatwe jak budowa cepa. ;]  
Prośba : Jeśli ktoś bierze udział - niech się wpisze w komentarzu, bądź do mnie na szepcie niech napisze,  a ja zrobię w tym poście listę.
Lista chętnych : 
  • Colowata
  • Shetari
  • Marlitamycha  
  • Pisiaczka 
  • Paulidauli 
  • Cherrysowa
  • Miniol 
  • Fathertail  
  • Kllauuddiiaa 
  • Bountyrue 
  • Mysioladaa
  • Fasolkaduo 
  • Xeyle 
  • Diakonek
  • Kakaolove
  • Kemishii
  • Cloyk
  • Diffenbachia
  • Kachnas
  • Czikuleczka
  • Jossx
  • Orygiinalna
  • Myszpaczka
  • Madziulekxd
  • Olikxd 
  • Emolalunia
  • Mitssyblack
Życzę powodzenia! 
/Mikakuka

30 komentarzy:

  1. Ja myślę... Ide do gimpa Zapis xD

    OdpowiedzUsuń
  2. wezme uział mój login na tfm to Shetari

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział
    Jacqulinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział, Bounty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulejszyn, ja jeszcze 50 k nie mam XD

    Szkoda, że nie potrafię rysować :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział,już rysuję *-* Mój login to Xeyle c:

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ja też mogę? Bo boję się że mi nie pozwolisz c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała. Mój nick to: Kakaolove

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisz mnie. Oddam za kilka dni, bo mam dużo RQ. *.* Mój nick to : Zuellas

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział, Diffenbachia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, Jossx :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem chętna, zpaisz mnei :> nick : Myszpaczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jeśli się zgłaszasz, to mi podaj nick.
      /Mikakuka

      Usuń
  15. Zgłaszam się!
    Mój nick: Madziulekxd

    OdpowiedzUsuń
  16. Biore udział

    OdpowiedzUsuń
  17. Biore udział Login : Olikxd

    OdpowiedzUsuń
  18. [Pisiaczka] Hej zagłosujecie na mnie ? Pisiaczka (w prawym górnym rogu) Dziękuje za głos! http://transformice010.blogspot.com/2014/05/100-000-wyswietlen-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Niestety konkurs został zakończony kilka miesięcy temu ;)

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga