piątek, 2 maja 2014

Tajemnicza odznaka

Bodajże 30 kwietnia odbyły się 4 urodziny Transformice! 
Z tej okazji, można otrzymać specjalną, ukrytą odznakę. 
 Aby to uczynić,wykonujemy po kolei odpowiednie animacje :
  •  Konfetti  • Taniec • Konfetti • Klaskanie • Serce
Po tym powinniśmy dostać odznaczenie. 
Wyjaśnienie : Konfetti jest to ostatnia animacja - kolorowe karteczki. 
Instrukcję można wykonać na zwykłym roomie, ale niektórym nie wchodzi, dlatego lepiej się przenieść na utility bądź chatki plemiennej, i włączyć mapkę 0.
Słyszałam również coś o fragmentach mapy. Jest ich 36. Znajdowały się one na niektórych mapkach. 
Oto całość : [Klik]
A wy ile już macie odznak? :)
Pozdrawiam,
/Mikakuka

12 komentarzy:

  1. nie rozumiem, na jaki room trzeba wejść, żeby to mieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utility, jest to taki room, gdzie możesz robić co ci się żywnie podoba. Zmieniać mapki, wyrzucać nieproszone osoby itd. Aby utworzyć taki pokój musisz użyć w nazwie jakiś numerek i login np. /room #utility4mikakuka. Wtedy masz wszelkie uprawnienia (wszystkie komendy są dla ciebie dostępne). Wchodzisz na ten room i wtedy wpisujesz na czacie !map 0
      Wykonujesz czynności i gotowe :)
      /Mikakuka

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :) już mi się udało! <3

      Usuń
  2. Nie tylko na utility działa, mi na normalnym roomie zadziałało c: ~Juliettanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale chodzi mi o to, że działa to tylko na mapce 0, więc żeby nie czekać długo, aż ta mapka się pojawi na zwykłym roomie, to można włączyć na utility bądź w chatce plemiennej :)
      /Mikakuka

      Usuń
    2. Nie tylko działa na mapce 0... Na innych mapkach też to działa.
      ~ Milagrossax

      Usuń
    3. Hm.. Wcześniej sprawdzałam (specjalnie weszłam na inne konto) i na roomie nie dostałam. Weszłam do chatki i się sprawdziło. Albo się wcześniej źle zrobiłam, albo teraz zmienili.
      W każdym razie przepraszam za błąd, już poprawiam.
      /Mikakuka

      Usuń
  3. A jak zdobywać fragmenty mapki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były na mapkach, ale nie widziałam osobiście. Także nie wiem. :/
      /Mikakuka

      Usuń
  4. Mikakuka ja takie cos widzialam na roomie #ratapult /Neomitka

    OdpowiedzUsuń
  5. to super bo myszki też obchodzą moje urodziny bo ja też mam urodziny 30 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga