wtorek, 24 grudnia 2013

Snowball Fight (event)

To już 3 mapka eventowa! Cóż, nagroda nie jest wielka, ponieważ tylko ser oraz tytuł.
 Najpierw jesteśmy podzieleni na dwie drużyny: niebieską i czerwoną. Wiadomo, musimy do jakiejś należeć. Naszym zadaniem jest zwalenie śnieżkami przeciwnej drużyny. Tam, gdzie przeżyje najwięcej myszek - ten zespół wygrywa. A do wygrania jest jedynie 1 serek.
 Po wygraniu 5 bitew - dostajemy title «Ange des Neiges».
Jeżeli po upływie czasu będzie remis, włączy się tryb szaleństwa, gdzie czas się przedłuży. Wtedy śnieżki będą mocniejsze, i łatwiej będzie spaść. 
/Mikakuka

8 komentarzy:

  1. Mikakuka ? Bardzo Cię przepraszam więcej tego już nie zrobię usunęłam to .
    Prosze odpisz czy widzisz mój komentarz /Amcioludek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o to, byś usunęła posta tylko zdjęcia i treść, które ode mnie kopiujesz! Jeśli bardzo ci zależy na tym, by to zostało napisz : ''Źródło : http://transformice010.blogspot.com/'' pod postem i tyle ! Naruszasz moje prawa autorskie a to jest niemiłe :/
      http://tfmamcioludek.blogspot.com/2013/12/event-swiateczny.html W tym poście również jest moja treść. Usuń to lub dopisz źródło.
      /Mikakuka

      Usuń
  2. Tytułu nie zdobędę i ta mapa mnie nudzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie u mnie łatwo poszło, bo ciągle jestem w tej drużynie gdzie (przeważnie) jest więcej myszek, o jedną czy 2 i wygrywamy :D tytuł już mam dawno zdobyty :)
      /Mikakuka

      Usuń
  3. Mikakuka mam problem nie wiem co mam zrobić bo mam już 8 wygranych rund i nie mam tytułu Ange des Neiges. Co mam robić ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikakuka mam pytanie ile trzeba mieć wygranych rund w tym evencie ze śnieżkami aby mieć title Ange des Neiges?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i wiele innych osób dostało po 5 wygranych. Szczerze mówiąc to nie wiem kompletnie dlaczego go nie dostałeś/aś. :/
      /Mikakuka

      Usuń
  5. Mam 6 wygranych i 9 przetrwanych bitew na śnieżki ale nie mam title ange des neiges ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga