poniedziałek, 2 grudnia 2013

Płynniejsza Gra + Niespodzianka

1. Od dzisiaj można było poczuć zmianę na Transformice, a mianowicie lepsze działanie gry.
Jak dla mnie o wiele przyjemniej się gra i co najważniejsze, teraz na prawdę widać poprawę.
2. Niespodzianką jest event bożonarodzeniowy, którego co prawda jeszcze nie ma, lecz mam pewną informację dotyczącą jego. 
Otóż jak widzicie będzie coś z 'mikołajem' i reniferami :) 
Wyobraźnia adminów nie zna granic, dlatego nie wiem co się spodziewać, na pewno będzie ciekawie !
Niedawno do sieci wypłynął szkic tapety na Transformice i wygląda dość ładnie.
Event niebawem, więc bądźcie czujni! 
Pozdrawiam...
/Mikakuka

4 komentarze:

  1. Witaj Mikakuka! Mam do ciebie pytanie: skąd bierzesz te informacje?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam na forum :) Co do daty dodania eventu, dużo osób pisało na czacie, i w zasadzie sam obrazek by się łączył z 6 grudnia :)
      /Mikakuka

      Usuń
  2. Hmmm... Brzmi nieźle. Już nie mogę się doczekać, bo za długo to trwa!
    Mikakuka, wiedziałaś już, że zrobili reklamę Transformice? Osobiście widziałam i zrobiłam screena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się doczekać eventu! Miał być 6, a dziś już (prawie) 9 i nadal nic ;__;
      A co do reklamy to owszem widziałam na bestach, ale nie byłam pewna czy jest to oficjalna reklama czy coś związanego z moją historią w jakiś sposób :D
      /Mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga