niedziela, 22 grudnia 2013

Fabryka Zabawek (event)

Jest to kolejna mapka na event bożonarodzeniowy 2013.
Z tego co mi wiadomo, do zdobycia są : sople na uszy, nos renifera, szalik (150zabawek) oraz jeden [nowy] tytuł.
Tutaj jednak zadanie jest jeszcze prostsze.
Po mapce są porozrzucane różne zabawki. Naszym zadaniem jest ich pozbieranie. Uwaga : do naszego worka zmieszczą się tylko po 3 prezenty, dlatego po ich zebraniu musimy znaleźć elfa i dać mu je. 
W niektórych miejscach są fajerwerki, na które trzeba uważać, ponieważ z czasem wybuchają i możemy przez to stracić 1 życie, a mamy ich tylko 3. 
Po zebraniu 100 zabawek, otrzymamy tytuł  «Elfka».

Pozdrawiam
/Mikakuka

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Te kaczki po prawej stronie to jest taki symbol zabawek. Nie chodzi o to, że musisz mieć 100 kaczek, tylko ogólnie zabawek :)
      /Mikakuka

      Usuń
  2. Xerykx to moje konto do transformice. Jak cos mozesz mnie dodac do znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  3. ej mam dla cb niusa za 150 zabawek jest takie coś na szyje to z eventu bożonarodzeniowego to pomarańczowe na szyjke ! xD miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jest zapisane już od jakiegoś czasu :) Ale dziękuję ^^
      /Mikakuka

      Usuń
  4. Mikakuka prowadzisz bardzo ciekawy blog. Mam do cb pytanie: Kiedy założyłaś konto na transformice?
    Bo dzisiaj spotkałam taką dziewczyne co chyba jest twoją podróbą: ma bardzo podobny nick tylko 1 litera zmieniona i wygląda tak samo jak ty teraz ( mam cie w znaj ) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Datę założenia konta można sprawdzić na profilu. Jednak zarejestrowałam się 27/10/2011.
      Bardzo dużo osób ma podobny nick do mojego. Możesz podać mi login tej osoby ? Byłabym wdzięczna.
      /Mikakuka

      Usuń
  5. Pewnie....... Nazywa się Wikakuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam... Pisałam kiedyś do niej czemu ma podobną nazwę do mojej, odpisała, że chciała sobie dać ''Mikakuka'' bo jest fajna, ale była zajęta i dała podobną do tej. Co do wyglądu nie wiedziałam, ponieważ dawno jej nie widziałam, jednak postaram się z nią porozmawiać. Dziękuję :)
      /mikakuka

      Usuń
    2. Hej ,to ja jestem wikakuka i powiem wam że to co o mnie wypisujecie nie jest ani trochę miłe ,teraz wyjaśnię wam moją nazwę wikauka ,wika to skrót mojego imienia ,a kuka od mojej ksywki w szkole ,po założeniu konta od razu się skapłam że nazwa moja jest podobna do twojej i wiedziałam że ludzie będą mi to wytykać ,a co do wyglądu to jest mój własny styl ,czerwone włosy z czarną pasemką to znak że lepiej ze mną ostro nie zadzierać, ale mam je też z tego powodu że przypominają mi moje ulu.postacie anima czyli :Kagami Taiga i Ryuko Matoi oraz są to moje 2 ulu. kolory ,mam fur śnieżnej pantery bo to moja jedna z ulu. ras kota ,mam pędzelek w pyszczku bo mam dar do malowania ,a czarna kokarda na głowie i na ogonie to taki dodatek w moim ulu. kolorze.
      Zaczyna mnie denerwować to że ciągle uważacie że jestem hamska i że niby chcę być fajna ,a właśnie że nie ,nie chce być popularna bo i tak na nic mi się to przyda ,wasze gadanie o tym że jestem zła czasami mnie też boli.................. banujecie mnie i wyzywacie dlatego że mam podobną nazwę do sławnej blogerki ..................... ,a naprawdę staram się być dobra ,nigdy nie odmówię pomocy ,uczę w weekendy myszki początkujące podstaw i wszyskich wokół mnie pocieszam ,a wy ze mnie robicie jakąś podróbe............... to boli....................... i wiecie co teraz po waszym gadaniu i banowaniu i tak będę grała w tfm ,nie przestanę robić tego co lubię bo moja nazwa przypomina nazwę jakiejś sławnej blogerki ,nie zniszczycie mi więcej życia i radości z tej gry ,dlatego teraz mam was gdzieś i będę dumna z mojego oryginalnego stylu i nazwy

      z powagą mówiła /wikakuka

      Usuń
    3. Ale czy ktoś cie banuje? Po prostu ktoś napisał, że masz podobną nazwę do mojej i tyle.
      /Mikakuka

      Usuń
    4. Tak baunją mnie :) nie w tym komentarzu ale na tfm :)

      Usuń
    5. po prostu chcę być wolna od waszych opinii na mój temat i plotek na mój temat ,czyli chcę grać normalnie jak każdy gracz

      Usuń
  6. To event swiateczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to jedna mapek z eventu świątecznego z 2013r.
      http://transformice010.blogspot.com/2013/12/event-boze-narodzenie-2013_13.html

      /Mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga