czwartek, 11 lipca 2013

Kosmiczno- studencka kolekcja !

Kolejne nowości! Tym razem nowa, przepiękna skórka!
 Pośpieszcie się! Bo promocja nie będzie wiecznie trwać :)
Oprócz skórki są jeszcze inne dodatki a mianowicie biret (zwany też ''czapką studenta'') oraz niespodzianka do pyszczka, jaką jest świadectwo!
Bardzo fajne, prawda? Mam zamiar sobie to kupić - a potem chyba  zacznę oszczędzać serki na skórkę, bo jest fantastyczna!
Standardowo należałoby wspomnieć jeszcze o tapecie, na stronce głównej :)
Teraz już wszystko wiecie, ale wciąż pozostaje zagadka, z jakiej to okazji? Chodziły pogłoski, że to event rybny. Pożyjemy zobaczymy.
Pozdrawiam!
/Mikakuka

5 komentarzy:

  1. Dzięki za info :)
    Dzięki Twojemu blogowi mam jakikolwiek obraz gry :D No i zawsze wiem o jakiś prezentach :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to futro obrzydza :I. Jedyne co mi się podoba to czapka studenta :). A może to związane jest właśnie z tym, że jest okres absolutoriów? No wiesz, togi, te czapki i dyplomy, te emocje, łzy i dużo słów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to futro jest jednym z ładniejszych ;)
      Hm.. no w sumie możliwe, ale nie pasuje mi ta tapeta 0.o

      Usuń
  3. Zaktualizuj zakładkę wasze blogi bo jest parę nowych :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga