sobota, 29 czerwca 2013

Umiejętności shamana!

Pierwsze co zauważyliście to z pewnością nowy obrazek.
 Następna rzecz to zakładka : menu/umiejętności.
Po kliknięciu na to wyskakuje nam coś takiego : 
Jak podwyższyć lvl? Jest to bardzo prosta rzecz a mianowicie po prostu należy zbierać serki i save. Oczywiście rodzaj trybu, w którym budujemy nie ma wpływu na liczbę ''doświadczenia czyli XP'' a po prostu od liczby uratowanych myszek. Jeżeli chcemy dowiedzieć się, ile XP dostaliśmy za shamana, należy w ten czas zerknąć na czat, i powinno nam pisać. Natomiast, jeśli zebraliśmy ser - standardowo dostajemy 20XP. Z kolei, gdy chcemy się dowiedzieć ile nam brakuje do następnego lvl'u - gdy zbierzemy ser wyskakuje nam to :

Jeszcze na sekundę wrócę do drugiego obrazka ( o zakładce ).
Jak widzicie, nie wszystko jest dostępne. Jak zrobić, aby każdą rzecz można było kupić? To proste, po prostu (xd) musimy mieć Fulla w pierwszym kolejnym rzędzie tzn. - Jeżeli w ''Duchowym przewodniku'' w pierwszym rzędzie mamy klepsydrę oznaczającą dodatkowy czas obok tego mamy napisane 5/5 a więc ja wykupiłam wszystkie ulepszenia. Bo to drugie /5 to liczba, ile danej specjalizacji możemy ulepszyć, no w tym przypadku wiadomo. Jedno ulepszenie kosztuje 1pkt. W końcu, gry zrobimy tego właśnie Fulla w jednym rzędzie, odblokuje się nam kolejny i tak do końca.
- Na koniec należałoby wspomnieć o profilu. Co prawda nie ma tam w sumie nic takiego, ale pamiętajcie, że patrząc na kogoś profil można również zobaczyć jego aktualny lvl, u nas z resztą też ^.^
- Jeśli chcecie zobaczyć, co dana umiejętność robi, wystarczy na nią najechać. 
- Aby mieć jednak pkt na tej zakładce, należy grać (zbierać save i sery). Nie można kupić poziomu, pkt ani XP za serki czy truskawki. 
- Moim zdaniem najlepsze umiejętności :
Jedna bańka leci (max.5 na mapkę) kiedy ktoś spadnie. Bardzo fajna umiejętność, bo wyręcza nas chociaż w dawaniu balonów :)
Gdy jakaś myszka nie daje sobie rady by wejść do norki a czas się kończy - wystarczy wybrać w przyborniku shamana to serce (jeżeli jest wykupione) i nacisnąć na tą myszkę.

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, gdyby nie Ty to bym tylu rzeczy nie wiedział :)
    Dzięki Ci! :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jeszcze nie wiem jak używac zły uch napiszesz ? ja tak to bardzi ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz opisać dokładniej ta umiejętność? Bo nie wiem o którą ci chodzi.
      ~ mika

      Usuń
  3. jak kupić coś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zdobyć punkty - już za 1 pkt możesz sobie coś kupić...
      Z resztą masz napisane wszystko w POŚCIE..

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj :D To jest fajne! Ja też na początku myślałam, boże, jakie to będzie głupie - że tylko niszczą tfm , a teraz wydaje i z resztą jest super! No moim zdaniem ^.^
      ~ mika

      Usuń
    2. Wiesz... ja mam za sobą diablo. Tam też się inwestowało w umiejętności i większość była przydatnych.
      Wolałam stare zasady. Bycie szamanem pokazywało jakieś umiejętności. A teraz te dodatki? Żart po prostu.

      Usuń
    3. No fakt, nie każde ma sens, chociażby te jabłka - bez sensu.
      Ale przyznaj, że to wskrzeszanie albo dawanie serka i norki faktycznie jest samo w sobie i przydatne i u mnie wywołuje takie miłe uczucie xd

      Usuń
    4. Jabłko akurat ma sens, wystarczy umieć je użyć :).
      Chodzi mi właśnie o to, że teraz z tymi umiejętnościami, bycie szamanem wcale nie jest takie no wiesz wzniosłe. Nie musisz się tak męczyć i kombinować, bo te umiejętności, wszystko ułatwiają.

      Usuń
  5. Ja daje ponowne rozdanie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej bo ja mam jeszcze taką umiejętność jak druid nwm jak to zrobiłam kiedyś miałam tylko trzy drzewka tera mam czwarte już wykupione xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu weszła aktualizacja no i dodali 2 nowe drzewka ;p
      /Mikakuka

      Usuń
  7. a sorry jednak 5 bo jeszcze ten druid i fizyk ;P

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga