środa, 31 lipca 2013

Wyprzedaż powróciła!

Od wczoraj właściwie na TFM w nowej zakładce
''wyprzedasz'' co tydzień będzie dodawany jakiś przedmiot. Promocje będą różne : -10%, -20%,-50% i tak dalej. Dodatkowo na blogu będę dodawała zdjęcie ''przedmiotu tygodnia'' czyli co aktualnie jest na wyprzedaży.
Ps : Żeby post nie był taki krótki <bo niestety nie ma o czym pisać gdyż nic się nie dzieje> dodam zdjęcie, które zrobiłam wczoraj na /room vanilla1. Po restarcie ktoś ogłosił plotkę, że na tym właśnie roomie admini wprowadzili Event... w sumie zgromadziło się +150 mysz. A kiedy nadeszła mapka z kolizją, ech... zobaczcie sami :

4 komentarze:

  1. Dzięki za info :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jest remont ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się co jest na wyprzedaży.

    Hahahaha XD. Ja tam zawsze się nabijam, że myszki są takie naiwne XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ;) Aczkolwiek mi to ''zwisa'' bo kokardkę już miałam kupioną wcześniej XD
      A dlaczego są naiwne? ;>
      /Mika

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga