piątek, 18 stycznia 2013

Wersja 1.61

Kilka dni temu grałam sobie normalnie, a na czacie pokazała się wiadomość, że będzie restart.  Z jednej strony byłam wściekła, bo nie lubię jak wyłączają grę ale z drugiej, będzie coś nowego co mi sprawi przyjemność ;) Po ponownym zalogowaniu od razu dostrzegłam zmianę. 
Okienko z wpisaniem pokoju przeniosło się pod flagę. Jednak to nie wszystko.
Kiedy już się zalogowałam pojawił się bardzo ładny obrazek.
Oprócz tego, doszły zmiany mało widoczne a mianowicie : 
- Mapa 0 będzie rzadziej pojawiać się w pokojach
- Każda mapka na roomie "racing" będzie trwać nie jedną, a dwie minutki ! 
Pozdrawiam,
/Mikakuka  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga