środa, 23 stycznia 2013

Jak puścić muzykę/film w kinie?


Dzisiaj pokażę Wam, jak dodać muzykę lub jakiś krótkometrażowy film w chatce plemiennej. Aby to zrobić musimy mieć kino oraz [ewentualnie] radio. Puszczając coś za pomocą radia, należy po prostu na nie nacisnąć, po czym wyskoczy okienko poniżej.
Szukamy fajnego filmiku lub piosenki na youtube, kopiujemy link do niego i wklejamy w miejsce przeznaczone na to (jak na obrazku). Następnie naciskamy ''Wyślij'' i na kinowym ekranie powinno pokazać się video z dźwiękiem, jeśli takowe w nim jest.

Druga metoda różni się jedynie tym, iż pod wyświetlaczem znajduje się strzałka oraz przycisk pauzy (dwie kreski). 
Naciskamy więc na opcję po prawej stronie, czyli wskaźnik w dół.
Dalej toczy się to tak jak powyżej, czyli wklejamy adres internetowy w okno i gotowe! 
Pozdrawiam,
/Mikakuka

19 komentarzy:

  1. Nie chce mi działać co mam zrobić?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że nie masz odpowiednich uprawnień. Poproś wodza plemiennego o taką rangę lub uprawnienie, żebyś mogła/mógł puszczać muzykę w kinie :)
      /Mikakuka

      Usuń
  2. Teraz coś się stało z odtwarzaczem niedawno, nie mogę puszczać filmów, chociaż jestem Wodzem. Nikt też z plemienia nie może puścić nawet z uprawnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogóle nie działa.I co teraz mam robić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki pomogłaś mi bardzo <33

    OdpowiedzUsuń
  5. nie działa !!! >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE DZIAŁA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie działa na radiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę powiedzcie dlaczego nie działa na room music i na utility też proszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też nie działa w moim własnym plemieniu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też nie działa w moim własnym plemieniu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. napisy mi ścina

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dziala.
    prosze zeby ktos mi oimogl nie mg choc jestem wodzem ;c

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga