poniedziałek, 28 stycznia 2013

Skrzydełka

Zastanawialiście się kiedyś, czy istnieją latające myszki? Ja też nie. Ale dziś było dużo myszek w chatce, więc poszłam zobaczyć co się szykuje. Okazało się, że miały.. skrzydełka? Myszki? No też tak pomyślałam, ale dlatego był restart niedawno! Nie dość, że efekt przecudny, to jeszcze można się na nich unosić lekko nad ziemią, naciskając strzałkę do góry, popatrzcie.
Jak je zrobić? Trzeba wpisać kod : /NP @2964745
Ale tylko w chatce plemiennej on działa! Jeśli to uczynimy, włączy się nam zwykła mapka, gdzie jesteśmy shamanem. Rzecz w tym, że zadanie nie polega na budowie drogi, a właśnie lataniu. Robimy to do momentu, kiedy skrzydełka nam odpadną. Jednak to nie problem, wystarczy wpisać kod ponownie. 
Kolejny warunek to odpowiednie uprawnienia, musimy mieć włączone ''Może wczytywać mapę (komenda np @kod)". 
Nie wiem jak Wam, ale mi dużo to dużo frajdy sprawiło!
/Mikakuka 

8 komentarzy:

  1. LOOOL XD sprawdziłam i to prawda :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. ; d U mnie jest napisane Ta mapa nie została eksportowana jako Chatka Plemienna. I nie mg sprawdzić.A tam je np . o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wpisujesz nie jako mapka plemienna tylko na czacie piszesz :P

      Usuń
    2. Too nie działa,jak trzeba wpisać do czatu .???

      Usuń
    3. jak jesteś w chatce plemiennej to wtedy to piszesz.

      Usuń
  3. Kocham sobie latać C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga