piątek, 1 listopada 2013

Tytuł Vampire (event)

Wygląda na to, że mamy ten sam przypadek co przy evecie rybnym [klik]! Gdy była mapka eventowa "Bar Halloween" na ekranie ukazało mi się coś dziwnego. Brakłoby mi czasu, więc szybko naciskałam na automaty by coś wylosować. Wiedziałam jednak co to było, a mianowicie fragment mapy. 
Po pewnym czacie w wiadomości lokalnej (fioletowy tekst) ukazał się link do kolejnej podpowiedzi
Wszystko służy temu, by dowiedzieć się jak zdobyć tajemniczy tytuł.
Uproszczę wam zadanie. Na głównej mapce eventowej należy wejść na obraz Von Drekkemaus'a, kliknąć animacje spania i napisać "vampire" . Dzięki temu odblokujemy nowe title «Von Drekkemaus» . Pamiętajmy jednak, że trzeba mieć ustawione "Halloween 2013" a wtedy dopiero zrobić wyżej wymienione czynności. 
Napisz "Vampire"
To wszystko na ten temat. Event kończy się 6 listopada, więc potrwa niedługo :) 
Pozdrawiam ! /Mikakuka 

5 komentarzy:

  1. Ja go mam ale doszły mnie słuchy, że aby zdobyć ten tytuł trzeba ubrać się w szaliczek eventowy i tą dynie do pyszczka i nie można mieć żadnych fur ani niczego i title >>Halloween 2013<<. Na mapce eventowej trzeba powiedzieć na tym obrazie Vampire ( z wielkiej litery bo inaczej nie działa ) i trzeba spać. I się ma już title.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba, byłam ubrana jak na ostatnim obrazku i bez problemu go dostałam. Jeśli chodzi o napisanie ''vampire'' to jest to obojętne czy z dużej litery, czy z małej. /Mikakuka

      Usuń
  2. Spk ja tylko tak słyszałam jakby co
    /Magicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam problemy z internetem na czas eventu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól że odpiszę ci równo po roku (ohh, nie chce mi się czekać godzinę xD). Teraz eventy będą trwać po ok. 2 miesiące. Przesada była, że halloween 2013 trwał tak krótko :/ Sama nie mam możliwości grania a od 23 października zdobyłam tylko jedną odznakę i tytuł...
      /Mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga