piątek, 15 listopada 2013

Długie i Wysokie mapki

Ponoć od eventu Halloween'owego do Transformice zostały dodane nowe kody do przesuwanych mapek. 
Istnieje jeden główny, z którego wiele osób korzysta : 
<C><P L="1600" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
Niestety, nie pozwala on na ekstremalnie długą mapkę. Dzięki temu kodowi, będzie po prostu trochę dłuższa.
Aby jednak była kilka razy większa, potrzebny jest taki kod : 
<C><P L="4800" defilante="0,0,0,1" /><Z><S /><D /><O /></Z></C> 
No i tutaj coś nowego... można użyć specjalnego, nowego kodu, dzięki któremu możemy stworzyć wysokie oraz długie mapki (np. takie jak przy eventach).  
<C><P L="1600" H="800"/><Z><S /><D /><O /></Z></C> 
Jeżeli ktoś jeszcze nie wie jak zrobić taką przesuwaną mapkę, to zapraszam do napisanego wcześniej posta [Klik]. 
Pozdrawiam :>
/Mikakuka  

11 komentarzy:

  1. Ach te kody. Może zrobię jakąś mapkę która idzie w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, nie wiedziałam o co chodzi z tymi kodami ! :)
    Bardzo mi się przydało. To Blog Mikakuka ? xd W każdym bądź razie (myślę że to twój) bosko kochana ! :* :3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tak to mój Blog czyli Mikakuki :)
      Na wszelki wypadek zawsze się podpisuje ^^
      Pozdrawiam :3
      /Mikakuka xD

      Usuń
  3. A gdzie ja mam ten kod wpisac jak jestem na edytorze to na konciec jak potwierdzam mapke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzesz Zapisz/Wczytaj/Testuj i tam masz taki pasek, wklejasz, enter i gotowe :)
      ~Saardynkaa

      Usuń
    2. przed robieniem mapek xd wpisujesz /lenka23 xdd

      Usuń
  4. Super blog, też mam blog o tfm ale jest głupszy :P
    Mysialola

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam bloga o tfm ale nie ma przyciskuw ale dzienki że mi pokazałaś te kody

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie nikomu to nie pomoglo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej to nie jest kwestia tego "Twoim zdaniem". Jak widzisz wielu osobom, więc "Twoje zdanie" tutaj nie ma najmniejszego znaczenia. ;)

      Usuń
  7. Dzięki :) w końcu ogarnełam o co chodzi z kodami :) PS. UWIELBIAM CIE
    ~Antoskafifi

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga