wtorek, 25 grudnia 2012

100000 prezentów

Grałam sobie ostatnio normalnie po 00:00 a tu ktoś na czacie pisze .../100000. Myślałam,apisał ale to nie były jaja ;o. Okazało się, że ja i wiele innych myszek też tak miały! W evencie dzisiaj 20 truskawek jak coś i to raczej ten wyjątkowy prezent bożonarodzeniowy ale ta liczba przy prezentach mnie przeraża. Bug (błąd) czy raczej prawda? Mam nadzieję, że to pierwsze bo potrzebujemy masę czasu żeby uzbierać tyle prezentów a event nie trwa Bóg wie ile.













Uf na szczęście tylko błąd! :D Dzisiaj (26 grudnia) naprawili ten błąd i zamiast tej ogromnej liczby mamy tylko 600 ^^ Ciekawe co dostaniemy :)
Jeden błąd naprawili ale znowu pojawił się kolejny! ;P Jak wspomniałam dzisiaj 26 grudnia a na evencie ... 30! I następna rzecz do poprawy ^^
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga