niedziela, 30 grudnia 2012

Bootcamp czyli co i jak!

Dzisiaj trochę popiszę o bootcampie. Wspominałam kiedyś, że jest to taka jakby ''szkoła przetrwania ''. Gdyby nie ta metoda hm... 2 bc? Ale na całe szczęście mam  o wiele więcej  :) A jakaż to metoda? Przeczytajcie ^^ Szukamy łatwych bootcampów... Wpisujemy sobie  w czat np. /room bootcamp  kocham tfm . Jeśli mapka wydaję się banalna ( radzę ją najpierw samemu przejść) zapraszamy 4 osoby, ponieważ liczy do profilu jak jest 5 mysz, a jeśli trudna - szukamy dalej. Przechodzimy jak najwięcej razy ^^ Mój rekord to chyba 4 bc na jednym roomie ( to i tak dużo z tym komputerem). Pada wiele pytań : ''Dlaczego mi nie zaliczyło bootcampa?!'' A no właśnie... Osoba, która pierwsza była na roomie, czyli ta co znalazła bc nie musi przechodzić go drugi raz by go zaliczyło. Osoby, które ''wbiły'' do pokoju muszą niestety dwa razy go przejść. Nie wiem czemu tak, niestety tak bywa. 
Podam jeszcze kilka przykładów takich easy bootcampów ^^ 

16 komentarzy:

  1. Można też wpisać ./chat Bc
    Na tym czacie podają roomy do łatwych bootcampów ;) Dzięki temu czatowi mam już ok. 300 bc.

    OdpowiedzUsuń
  2. A poda ktoś łatwe bc?

    OdpowiedzUsuń
  3. Em nie da się podać easty bc tak sobie trzeba znaleźć i zaprosić 5 myszek a co do /cht bc to ... bardziej chat do gadania z obcokrajowcami z nie z fajnymi mapkami podają nooby jakieś vanille rancingi itd. nw czemu ale niepolecam choć dzięki chatowi zdobyłam 1 bc a teraz mam ich ... 161 :c malo :ccccccc ale nie 0 ; P ~Rutuw (to wyjątek a nie bl w nazwie -_-)

    OdpowiedzUsuń
  4. /chat bc sorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moge prosić o kod tej odtatniej mapki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, myślę, że teraz jej raczej nie znajdę, ponieważ nie są już wyświetlane na roomach, jednak postaram się znaleźć :)

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  6. *ostatniej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. znajduje pelno takich mapek przeszlam jedną 6 razy! było 20 myszek, i nie zaliczyło mi! Pomocy nabiłam sobie już 376 bc chce mieć 700 ale niedawno właśnie mam taki problem.. ppomocy :(

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga