środa, 1 sierpnia 2012

Sztuczki

Dzisiaj pokaże wam kilka różnych tricków.
Pierwszą, właściwie podstawową taką sztuczką jest tak zwana przeze mnie ''kaczuszka''. Jest ją bardzo łatwo zrobić,ale potrzeba trochę cierpliwości aby się nauczyć.
 
Jeżeli chcemy zrobić kaczuszkę (jak na zdjęciu) w prawo, musimy:
• Nacisnąć strzałkę do góry
• Następnie w dół
• I na końcu  prawo
Pamiętajmy jednak, że te czynności powinny być wykonane szybko!!!
A jeśli w lewo to :
• Trzeba powtórzyć czynności opisane wyżej, lecz na końcu nacisnąć strzałkę w lewo. Niestety nie mam warunków, żeby nagrać video więc nie mam jak wam tego pokazać a filmiku nie mogę znaleźć .W każdym bądź razie chodzi mi oto, że ta ''kaczuszka'' nie polega na tym, że będziemy w miejscu, tylko że będziemy chodzić tyłem przykucnięci.
Bieg w miejscu:
• Skok do góry
• Kiedy będziemy na ziemi naciskamy jakąś animacje np. spanie.
• Kolejny skok! Pamiętajmy, aby niczego innego nie naciskać bo czynność trzeba będzie powtórzyć.
Bieg tyłem:
Moim zdaniem ten trick jest najtrudniejszy. Uczyłam się go kilka dni.
A więc najpierw żeby zrobić tą sztuczkę  musimy się nauczyć tej mojej słynnej ''kaczuszki''.
Kiedy już ją robimy (tyłem jeśli chcemy bieg tyłem ^^) naciskamy literkę ''E'', podskok i gotowe :) Wydaję się to banalne, ale żeby mi ten obrót tyłem wyszedł to już gorzej było.
Mam nadzieję, że się przydało, pozdrawiam!
/Mikakuka

9 komentarzy:

  1. nie udaje mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden raz mi sie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE UWIELBIAM CIĘ <3 ;3










    ŚWIETNY BLOG :) POZDRO :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat ja nie umiałem tylko biegać tyłem kaczuszke umiem bieg w miejscu banalne ale bieg tyłem to nie wiedziałem jak

    a i jeszcze jedno zrób vlog dla tych którzy nie wiedzą jak strzelać różnymi kulami shamana ja umiem itp.



    pozdro *3* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jak? :D Strzela się normalnie, chyba, że mówisz o czymś innym a nie kojarzę :)

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga