sobota, 18 sierpnia 2012

Jak kupić truskawki?


Są dwa sposoby, aby doładować sobie truskawki. Jeden jest poprzez konto bankowe, a drugi zwyczajnie przez sms-a. 
Druga propozycja jest o wiele łatwiejsza, i zawsze z niej korzystałam, dlatego ją opiszę szczegółowo.
Wchodzimy w menu/sklep i klikamy Kup Fraises.
Wybieramy ilość i koszt doładowania truskawek, a po kliknięciu włącza nam się osobna strona.
Na tej witrynie macie pokazaną treść sms'a, oraz numer, na który macie go wysłać. 
Po chwili powinniście dostać kod, po czym wpisujecie go w lukę na tej stronie i gotowe! Truskawki będą doładowane.
Drugi sposób już wkrótce!

23 komentarze:

  1. Mam problem więc gdy zakupiłem to zabrało mi kase z komórki itp. wysłałem tak i co do myszki z truskawką ty miałaś tą liczbe ile zakupiłaś ja nie... Prosze o pomoc!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo ok działa. :) Nie było pytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za instrukcję :D
    Pomogłaś doładować mi 108 truskawek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest nowy sposób kupna truskawek. Nie wiem o co w nim chodzi. Pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE POMOGŁAŚ TO NIE WYSKOCZYŁO, JEST coś innego POMUŻ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie ma ZONG jest ALLOPASS..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I łatwo jest kupić. Nie trzeba poradników robić.. z reszto jest na forum w dziale Dyskusje czy nie wiem gdzie..

      Usuń
    2. Zobacz kiedy post był napisany.

      Usuń
    3. I tak, trzeba robić poradniki bo jeżeli by było nie potrzebne to nie miałabym tylu wejść na tym poście.

      Usuń
  7. NIC NIE WYSKOCZYŁO HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić aktualizacje, ponieważ to wszystko teraz inaczej wygląda ;d
      ~mika

      Usuń
  8. Zapłaciłam i nie dostałam truskawek ;( o co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do moderatorów. Ja kiedyś też tak miałam, że zapłaciłam i nie dostałam truskawek i od tamtego czasu już nie kupuję.
      /Mikakuka

      Usuń
  9. Trzeba miec pobrane tfm chyba xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niemoge mam karte i nic

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanko , dlaczego jak kupiłam truski to było error i nie pisało ile kupiłam trusek

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak chciałam kupić truskawki to pisało 3 euro to zabierze mi na polskie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale u mnie jest tak że trzeba wpisać dwa razy e-mail i zatwierdzić na koniec trzeba było jakimś kodem?
    O co tutaj chodzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam przez konto bankowe i nie dostalam truuskawek a zabralo mi kase jestem bardzo smutna bo wzielam najwiekszy pakiet i duzo mi zabral o pomocy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem, jeśli serwer jest przeciążony, możesz dostać truskawki z opóźnieniem. Jeśli długo ich nie masz, napisz może do Laracerindar, napisze ci co i jak. Być może nic nie da się zrobić...
      /Mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze zostają automatycznie usuwane. :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga