niedziela, 2 października 2016

Zakup całego wyglądu - powrót

Od jakiegoś czasu nie piszę postów o niczym innym niż o regularnie dodawanych eventach. 
Szczerze mówiąc i nie mam czasu, i mi się nie chce - jednym słowem olałam bloga. 
Uświadomiła mi to jedna osoba (dzięki!), dlatego wrzucę notkę o tym, o czym było głośno jeszcze na wakacjach. 
Była to zmiana w sklepie, mająca na celu ubrać myszkę, ale i również zaoszczędzić przy tym: 
Chodzi tutaj oczywiście o dwie pierwsze ikony na kolorowym tle. 
Po kliknięciu w jakiś strój, który nam się spodobał, wyświetla się rozpiska ubrań i elementów garderoby, z których dany outfit jest "stworzony". 
Każdy jest opisany ceną truskawek... ale właśnie zaleta jest taka, że kupując każdy element z osobna wychodzi nam o wiele drożej, natomiast na gotowym już stroju można nieźle zaoszczędzić!
Zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest to nic nowego i każdy zdążyć sobie to "obcykać", jednakże chciałam lekko ożywić bloga. 
Pozdrawiam,
/Mikakuka

1 komentarz:

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga