piątek, 16 października 2015

Darmowe Run For Cheese

O tym, że gra "Run For Cheese" jest dostępna za darmo w Google Sklep wiadomo już od jakiegoś czasu. Jednak ja osobiście miałam przerwę i w Transformice i na blogu, dlatego nadrabiam zaległości dopiero teraz.
Jutro powinien pojawić się post o Evencie Halloweenowym, więc jeśli ktoś czeka - niech poczeka jeszcze dzień :)
Gra jest przeznaczona na urządzenia mobilne (telefony, tablety), która zawiera sama w sobie elementy z Transformice, tzn. ta sama grafika, wygląd myszki, serka itd. 
Dzięki temu, że połączymy Run For Cheese z naszym kontem, otrzymamy specjalną odznakę!
A Wam podoba się rozgrywka? Posiadacie już "nagrodę"? Pochwalcie się!
/Mikakuka

3 komentarze:

  1. Jeszcze na razie nie mam :D P.S Nie chcę mi się wchodzić na konto google xD
    /Czokolad

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała to ale nie mg bo mam Windows Phone a poza tym tera ta gra jest za free 🎮 🎶 🎵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona tez mam Windows i jak zwykle dyskryminacja xd

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga