piątek, 15 maja 2015

Jak zmienić czcionkę czatu?

Na moim blogu znajduje się notka na temat zmiany czcionki na czacie, jednak jest ona dość stara i całkowicie różni się od aktualnej instrukcji. Tak więc zapraszam!
Tym razem, by troszkę upiększyć wygląd wystarczy wpisać /font [Nazwa Czcionki] np. /font Arimo. Dodatkowo można również zmienić jej rozmiar, co wykonujemy z kolei poprzez /fontsize [Rozmiar], np. /fontsize 14
Dostępne czcionki (spis z forum):  
  • Arial
  • Arial Black
  • Arimo
  • Calibri
  • Calibri Light
  • Cambaria
  • Cambaria Math
  • Canadra
  • Comic Sans MS
  • Consolas, Constantia
  • Corbel, Courier 
  • Courier New 
  • DejaVu Sans
  • DejaVu Sans Condensed
  • Dejavu Sans Light
  • DejaVu Sans Mono
  • Dejavu Serif, DejaVu
  • Serif Condensed 
  • Fixedsys
  • Franklin Gothic Medium
  • Gabriola
  • Genetium Basic
  • Genetium Book Basic
  • Georgia, Impact
  • Lucida Console 
  • Lucida Sans Unicode
  • Microsoft Sans Serif
  • Modern
  • MS Sans Serif
  • MS Serif
  • OpenSymbol
  • Palatino Linotype 
  • Roman
  • Script
  • Segoe Print
  • Segoe Script
  • Segoe UI
  • Segoe UI Light
  • Segoe UI Semibold
  • Segoe UI Symbol
  • Small Fonts, Symbol
  • System
  • Tahoma
  • Terminal
  • Times New Roman
  • Trebuchet MS
  • Trebuchet MS
  • Verdana
  • Vebdings
  • Wingdings
Dostępne rozmiary (spis z forum):
 8, 9, 10, 11, 12, 14 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, 70, 72

Po wyłączeniu gry czcionka nie zmienia się. 
Pozdrawiam!
/Mikakuka

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wiadomo jaka jest domyślna czcionka i jej rozmiar? ;v;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Verdana, rozmiar 12 (jak wpiszesz samo /font to ustawi ci verdanę ale nie pzywróci rozmiaru)

      Usuń
  3. Dzięki za te czcionki są mi bardzo pozyteczne

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju dięki bo miałam obrazki zamiast liter

    OdpowiedzUsuń
  5. JAK ZMIENIC NA NORMALNE !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci!
    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. normalny rozmiar to 12 a czcionka nie mam pojecia

    OdpowiedzUsuń
  9. Domyślny rozmiar 12, czcionka Verdana. Domyślna czcionka pojawia się po wpisaniu komendy "/font". :) Też się nad tym głowiłem...;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za pomoc ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej a mi nie działa :c na cafe ktoś napisał jakąś komende i ja głupia ją napisałam i... teraz nie widze liter :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj wpisać:
      /font
      i powinno wszystko wrócić do normy :)

      Usuń
  12. a jak zmienic rozmiar czcionki ? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość czcionek niestety nie działa :c. Ale wypróbowałam każdą i mam tu spis działających:
    Arial
    courier
    courier new
    dejavu sans condensed
    dejavu sans light
    dejavu sans mono
    dejavu serif
    georgia
    opensymbol
    palatino linotype
    symbol
    times new roman

    mam nadzieję że pomogłam ^^

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga