wtorek, 2 września 2014

Wyślij wiadomość + szkolenie!

Oczywiście chodzi o nową opcję w Transformice :) 
Klikając na nazwę gracza (online bądź offline) mamy możliwość wysłania wiadomości. Gracz po ponownym zalogowaniu zobaczy, że na czacie pisze na żółto czy otrzymał wiadomość, czy też nie. W tym momencie przekierowuje nas na stronę atelier801.

Ponadto możemy przejść szkolenie! Opcję tą znajdziemy w menu. Z tego co się na chwilę obecną orientuje, jest to zwykły room, na którym możemy budować, nie ma specjalnych przycisków czy czegoś podobnego. Zwykły pokój. 
Jak dla mnie coś fajnego, jednak mógł być bardziej zbudowany.
Pozdrawiam,
/Mikakuka

4 komentarze:

  1. Nawet wygodne to połączenie forum z grą, ale czy nie będzie nam to utrudniać gry? Bo nie wiem czy czasem nie będą kłopoty z tym połączeniem.
    Szkolenie - nie zaglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Em mam mały kłopot kiedy klikam na nazwe gracza nie mogę wysłać szeptu :c mam tylko 2 opcje wyśli wiadomość i zgłoś czy to normalne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też to jest. Na razie nie wiem czy jest to błąd, mam nadzieję, że to zmienią. Jedynym wyjściem jak na razie jest dodanie obcej osoby do znajomych i tam kliknąć na nazwę i szept. :)
      /Mikakuka

      Usuń
    2. Thx za odp :/

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga