środa, 20 sierpnia 2014

Darmowe truskawki


Choć sposób ten znałam już jakiś czas, dziś opublikuję go tutaj, ponieważ dziś się przekonałam, że działa w 100%. 
Najpierw rejestrujemy się tutaj: [Klik]
Możecie również tu: [Klik]. Jest to ta sama strona co powyżej, jednak jeśli dokładnie z tego linku się zarejestrujecie, ja dostaję dodatkowe punkty. ;) 
W dalszej części zbieramy sobie punkty między innymi przez:
- Codziennie logowanie się,
- Ocenianie zdjęć,
- Uzupełnianie ankiet i oglądanie reklam
- Zweryfikowanie telefonu

Na tej stronie [Klik] poniżej jest taki spis, ile punktów potrzebujemy do danej ilości truskawek, ja uzbierałam do 615. 
Jeśli już będziemy mieć daną ilość, naciskamy "Odbierz", i jeżeli nie podaliśmy naszego numeru telefonu, musimy to zrobić (nie zabierze to żadnych pieniędzy, jest to po to, aby kod musiał być gdzieś wysłany). Po wpisaniu kody weryfikacyjnego, czas na kod z truskawkami. Pojawi się kolejna wiadomość, z treścią, że zwrotnego sms-a dostanie do dwóch dni. Ja dostałam po ok. godzinie. 
Wchodzimy na grę, wybieramy ten pakiet waluty, jaką wymieniliśmy i tam już wpisujemy nasz otrzymany kod. 
Notka dziś trochę chaotyczna i pewnie mało zrozumiała, więc pytajcie śmiało w sprawie tych truskawek. :)
Pozdrawiam,
/Mikakuka

13 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=t15s__vTZX4 łapcie prawdziwy sprawdzony przez dziesiątki osób trainer :) nie ma za co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Nie radze tego sposobu po pewnym czasie blokuje konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słysze. Masz sprawdzone, że piszesz?
      Blokuje na TFM czy dogry?

      Usuń
    2. Blokuje tylki na TFM bo sparwdzalam na innym koncie i zablokowalo. Za bledy z gory przepraszam pisze na relefonie

      Usuń
  3. To troche bezsensowne. Robiłam to już wcześniej i tylko napisali w e-mailu, że mnie podejrzewają o posiadanie wielu kont i całe tygodnie oceniania tych pieprzonych zdjęć na marne. Pomimo iż się usprawiedliwiłam administratorzy nawet nie raczyli przeczytać. Odradzam tej metody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj z innego IP. Nie wiem czy to coś da, ale ja bym jednak spróbowała.
      Teoretycznie karalne jest posiadanie wielu kont za Transformice, więc jeśli doładowywałaś/eś truskawki na kilku kontach to stąd się wziął problem.
      /Mikakuka

      Usuń
  4. NO WIEM MI TEŻ TAK ZROBIŁO NA INNYM KONCIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga