środa, 16 października 2013

Tryb Minimalistyczny + niespodzianka

Jakiś czas temu mogliście zauważyć dziwne grunty podczas gry oraz brak tła na mapkach.


Wiele osób myślało, że są to bugi, a ja byłam przekonana, że faktycznie jest to tym spowodowane. Aczkolwiek byłam w dużym błędzie, gdyż zależało to tylko i wyłącznie od naszych ustawień.
Aby wyłączyć grunty, wchodzimy w ustawienia i na samym dole mamy Activate Minimalist Mode (Aktywny Tryb Minimalistyczny). Należy odznaczyć to okienko i od następnej mapki będzie normalnie. Czemu to ma służyć? Chodzi o to, by zmniejszyć lagi. 
A teraz niespodzianka ... już w tym tygodniu ma pojawić się Event Halloweenowy!  Tigrounette uprzedził nas o tym na forum.

Jestem bardzo ciekawa, co nowego dojdzie w tym roku. Nie wiem jak Wy, ale ja już paraduję w eventowych ubrankach :)
Pozdrawiam ! 
/Mikakuka

2 komentarze:

  1. Mam juz prawie wszystkie rzeczy.
    Brakuje mi chyba jednej. :P
    Michaloe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wszystko już od pierwszej niedzieli po rozpoczęciu eventu :3 Trudno nie było, bo w zasadzie szybko mi się wylosowały te 3 nowe itemki, gorzej jednak było z tytułami :-)
      A jakiej rzeczy ci brakuje? ^^
      /mikakuka

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga