środa, 25 września 2013

Nowa zakładka ''OutFits''

Doszła dziś nowa zakładka o nazwie ''Outfits''. Na początku poinformowała mnie o niej 
koleżanka, po czym dodała, żebym tego nie kupowała
bo nic to nie dało, tylko zmarnowane 50 serków. Faktycznie, szkoda mi ich bo zbieram na coś innego i musiałam się powstrzymać. Aczkolwiek po pewnym czasie strasznie mnie to zaciekawiło, i zalogowałam się na inne konto i tam to wykupiłam. Co się okazało?
Że nie jest to takie złe ^^ Chodzi o to, że dzięki temu możemy zapisywać swoje stroje, po to, by nie przebierać się po 10 razy.
Aby to zrobić, przebieramy się w to, co chcemy a następnie klikamy ''Save outfit'' i gotowe :) Następne ''manekiny'' kosztują coraz więcej... drugi to już 1000 sera -.- Trochę drogo...
Przy okazji, ktoś podrzucił link do forum do tego tematu, więc zapraszam :) [Klik]
Ponadto ukazała się znów opcja zmieniania czcionki. Nie było jej od ostatniej aktualizacji. 
Pozdrawiam
/Mikakuka

3 komentarze:

  1. Ale głupie. Ja lubię się przebierać. Dobierać nowe dodatki itd. Czasami mam ochotę na coś innego. Albo dodaje coś nowego do mojego stroju. Czasami zupełnie się przebieram. To część gry. Nie mam zamiaru korzystać z tej nowej rzeczy, bo po prostu mi się nie opyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, trochę to za drogie :/ Ale ogólnie to fajna rzecz np. na ''miss'' lub jakąś zabawę w chatce :>
      /mikakuka

      Usuń
    2. E tam. Wolę się przebierać ręcznie XD

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga