środa, 1 maja 2013

Darmowy torcik na głowę!

Z okazji 3 urodzin Transformice, które odbyły się 30 kwietnia, admini zorganizowali konkurs! Jednak nie każdy ma okazję wziąć udział, dlatego też możemy otrzymać tort na głowę. Wystarczy jedynie wpisać komendę /atelier801 na czacie. 
Bardzo miła niespodzianka, choć to my powinniśmy IM dziękować za te wspólne, wspaniałe 3 lata. Gdyby nie ONI i załoga Atelier, za pewne nie pisałabym dziś z tego miejsca. ;)

Co do samego prezentu, działa on jednorazowo.

Dziś notka krótka, ale za to treściwa! Rzadko pojawiają się tak zwane "darmówki" do Transformice. 
Pozdrawiam!
/Mikakuka
 

11 komentarzy:

  1. Chyba kupiłam go w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie mam go z poprzedniego ;D

      Usuń
    2. Teraz noszę opaskę złoczyńcy XD

      Usuń
    3. swetaśnie a ja dalej tort :D

      Usuń
    4. Tortu nie nosiłam wcale. Wolę inne rzeczy :)

      Usuń
    5. Mi się niby też nie podoba, ale w ogóle lubię nosić różne rzeczy ;]

      Usuń
    6. Fajnie się nosi różne rzeczy :D

      Usuń
  2. Co to za kolczyki z serkiem na obrazku? Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://transformice010.blogspot.com/2012/12/60-serkow-kolczyki.html ;3

      Usuń
  3. Świetne one wyglądają! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go juz i poleciłam synowi w grze

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga