wtorek, 19 lutego 2013

./room defilante

Dzisiaj dostałam w końcu mojego laptopa i się strasznie cieszę ;P Tylko mam takie pytanie do was.... Mam windowsa 8 i ponoć strasznie się zacina, właśnie w tym transformice! Czy jeśli zmienię windowsa na XP lub jakiś inny to nie będę już tego miała? ;D Mam nadzieję, ale wracajmy.
---------------------------------------------------------------------------------
Tego dnia doszedł do gry nowy room! Jego nazwa to Defilante
O co w nim chodzi? A więc tak... napewno kojarzycie mapki  eventowe valentynkowe 2013 (jeśli nie wiesz - kliknij tutaj) . Czasem na zwykłych roomach pojawiają się takie jak właśnie na evencie, tylko zamiast sercserki ;o Właśnie na tym roomie są tylko takie mapki ! ;) Co prawda na nich jest ok.10 serków lub więcej nawet ale tak naprawdę zalicza nam jako jedno to ten minus, ale właściwie potem ilość serków by wystawała ponad stan np. jak u gracza ./profile thejkb .  









Żeby nie pisać za każdym razem tej dziwnej nazwy roomu wejdźcie w menu/defilante.
Właśnie tak jak na obrazku po 
lewej.  Jak nie widzicie to jest 
to opcja czwarta od dołu
ósma od góry ^^ 
Myślę, że pomogłam ;P    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga