czwartek, 8 listopada 2012

+ Bootcamp

Dzisiaj, pewnie wiecie był restart gry. Zawsze, kiedy on jest moderatorzy ulepszają grę. Jeśli są często restarty znaczy to,że robią coś większego np. nowy room. Dzisiaj był jeden, i dodali małą rzecz a mianowicie bootcamp na profilu :
 Macie tam zaznaczone czerwoną 
ramką. Czarną natomiast chciałam wam pokazać moje nowe title : 
Szamańska Wyrocznia, które
dostałam za 13k uratowanych mysz,
w trybie zwykłym.Jak narazie mam 0, bo nie lubię bootcampów, ale od dzisiaj chyba będę zbierać ;D A wy? Ile macie? Pochwalcie się w komentarzach! ;D Jeszcze dobrą rzecz zrobili a mianowicie koniec map z wampirkami! Dla mnie to była tylko strata czasu, bo ani tu serka nie zdobędziesz, ani firsta ani zabawy nie ma.... Po prostu strata czasuu ... + Koniec eventu :)
Nie wiem właściwie po co to ale dodali również nową komendę mianowicie /info. Na danej mapce kiedy ją wpiszemy mamy szczegółowe informacje na jej temat np. kto ją stworzył, jaki jest do niej kod. itd. 

4 komentarze:

  1. kopiowanie pomysłów jest mega słabe ... .http://filmowato.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam gdziesz 70 i troszke, zwykle się nie staram, oprócz dodania bootcampów w profilu jest koniec eventu i weszła nowa komenda ./info, dzięki niej sprawdza się informacje o danej mapce :) dopisz do posta
    ~Atmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam o tej komendzie, ale narazie nie mam czasu jej dodać.

      Usuń

Wulgarne komentarze i spam zostają od razu usuwane! :)

Dziękuje za wyświetlenia, obserwatorów i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dodatki na bloga