Strzałka (1) - Pozwala pomóc myszkom w odnalezieniu drogi. W razie problemu, wskaże w jakim miejscu znajduje się serek lub norka.
Run (4) - Jest to taki przedmiot, którzy pozwala przesuwać inne obiekty shamana np. pudło. Służy również do tego, aby sprawdzić, czy niedaleko nas znajduje się grunt czy przepaść.
Małe pudło (5) - Pozwala budować schodki. Niby nic szczególnego, ale przydaje się w budowaniu.
Duże pudło (6) - Pozwala praktycznie na to samo co małe pudło, tutaj jednak mamy większy zasięg budowania.
Kowadło (7) - Służy do budowania, blokowania np. dziur oraz do wyrównania wagi.
Mała deska (8) - Pozwala łączyć inne obiekty z tą deską.
Duże pudło (9) - Ma tą samą właściwość co mała deska. Umożliwia budowanie mostów i innych przejść dla graczy.
Kowadło (7) - Służy do budowania, blokowania np. dziur oraz do wyrównania wagi.
Mała deska (8) - Pozwala łączyć inne obiekty z tą deską.
Duże pudło (9) - Ma tą samą właściwość co mała deska. Umożliwia budowanie mostów i innych przejść dla graczy.
Piłka - Może nam posłużyć do budowania pojazdów jako koła, myszki mogą lekko odbijać się od piłki.
Kula z ang. cannon - Kule działają w trzech kierunkach, ponieważ ciężko jest obrócić ten obiekt za pomocą Z albo X. Pozwalają one na zwalanie różnych przedmiotów z mapki, a także i nieznośnych myszek i trolli. Używa się ich na survivorze. Lód - Zamraża myszki po tym, kiedy chociaż jedna wejdzie do norki. Zamraża = Zabija.
Okazyjne
Tworzenie - Na niektórych mapkach w przyborniku mamy jedynie trzy elementy: ducha, strzałkę oraz wyżej wymienione tworzenie. Ten mały punkcik umożliwia budowanie drogi jak w przypadku desek. Szaman aby dotrzeć do norki takim sposobem musi być w zasięgu budowania, niestety na odległość jest to niemożliwe. Przykład takiej mapki to 106. Teleporty - Aby przeteleportowania myszki z punktu A do punktu B, należy niebieski teleport umieścić tam gdzie myszki, a drugi do wybranego miejsca (serek bądź norka), lub odwrotnie. Przykładowa mapka to 82.
Trampolina - Pisać do czego służy chyba pisać nie muszę :)
Można na niej podskakiwać oraz dobrze się bawić!
Umiejętnościowe
Czyli takie, które wykupiliśmy z drzewka umiejętności.
Norka - Używamy jej, aby przenieść myszkę z serkiem od razu do nory. Wskrzeszenie - Kiedy jakaś mysz skuje się, mamy możliwość przywrócenia jej do życia. Maksymalnie na mapkę możemy wskrzesić 5 graczy.
Teleport - Pozwala przeteleportować wybraną myszkę do miejsca, w którym stoimy jako szaman.
Błyskawica - Gdy gracz w nią wejdzie, przyśpieszy się jego tępo biegu przez moment.
Jabłko - Gdy postawimy je w wybranym miejscu, tworzy się wokół niego mała otoczka. Jest to pole budowania, czyli nawet z drugiego końca mapy możemy coś postawić.
Sprężyna - Po wejściu w nią podrzuca nas do góry.
Chmurka - Pozwala budowanie na niej jak na desce z B. Nie obraca się, jedynie można nią poruszać w prawo i lewo. Można ustawiać ją wielokrotnie. Nie jest dostępna w boskim trybie.Skrzynia - Bardzo często służy do blokowania norki złośliwemu szamanowi. Sprawdza się jako broń na survivorze, ponieważ myszki mają trudności dostać się na nią. Można ustawić ją wielokrotnie.
Teleport 2 - Pozwala przeteleportować się shamanowi w wybrane miejsce.
Bardzo mała deska - Jest potrzebna do tego co pozostałe deski. Ta jednak umożliwia dopełnienie budowli.
? - Nie wiem jak to nazwać :D Po kliknięciu tym na daną myszkę, dostaje ona opcje przemienienia się w wybrany kształt (deskę, pudło itd.)
Stabilna runa - To samo co zwykła runa, z tym że nie odwraca się i jest stabilna.
Czekoladowa deska - Można nią budować, jednak ma większą przyczepność. Jest odpowiednikiem tego samego gruntu.
Lodowa deska - Pozwala do budowy mostów i innych konstrukcji. Jest śliska jak grunt. Nie da się po niej wejść kiedy jest ustawiona pionowo.
Opisałam wszystkie elementy, które sama posiadam. Jeśli macie wykupione inne umiejętności, możecie podesłać mi zdjęcie :)
Pozdrawiam!
/Mikakuka